Manual en CD-Rom XP-30

Flying Panther

Vliegend lid
Jaja! Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van een Roland XP-30 :) Alleen bij de koop ontbraken twee dingen:

1. De engelstalige handleiding (aangezien in de nederlandtalige handleiding voor midi-tabellen etc naar de engelstalige verwezen wordt)
2. de CD-Rom die bij de XP-30 geleverd zou moeten worden (met o.a. Sounddiver voor XP/JV)

Ik weet dat de engelse handleiding op internet als pdf ook te vinden is, maar mocht nu iemand nog ergens een engelstalige hebben liggen die hij of zij niet meer gebruikt, laat t ff weten ;)

Voor de CD-Rom geldt eigenlijk het zelfde, mocht iemand die nu thuis hebben liggen, maar geen XP-30 meer hebben (of m gewoon niet gebruiken), ik houd me aanbevolen!

Wie o wie is de redder in nood? :halleluja

Re: Manual en CD-Rom XP-30

Origineel geplaatst door Flying Panther
Voor de CD-Rom geldt eigenlijk het zelfde, mocht iemand die nu thuis hebben liggen, maar geen XP-30 meer hebben (of m gewoon niet gebruiken), ik houd me aanbevolen!
Ik heb geprobeerd die Sounddiver-versie aan de gang te krijgen. Is me niet gelukt. Als je niet bereid bent Windows 98 op je systeem te zetten (want met XP werkt het niet, zelfs niet met compatibility mode) kun je het vergeten.

Wil je 'm dan nog evengoed hebben? Ik kan wel een kopietje draaien :).

Owja, als er nog geen extra expansion boards in zitten - ik heb zelf Vintage Synth en Keys of the 60's/70's. Die kan ik je ten zeerste aanraden (Keys heeft veeeeeel betere Rhodes er op, Vintage heeft heerlijke padsounds).

Re: Re: Manual en CD-Rom XP-30

Re: Re: Manual en CD-Rom XP-30

Origineel geplaatst door Yoozer
Ik heb geprobeerd die Sounddiver-versie aan de gang te krijgen. Is me niet gelukt. Als je niet bereid bent Windows 98 op je systeem te zetten (want met XP werkt het niet, zelfs niet met compatibility mode) kun je het vergeten.

Dan heb je iets niet goed gedaan. Bij mij draait ie foutloos op XP. Heb je wel regelmatig updates gedownload op de support site van emagic?

Maar heb jij dan de volledige versie van Sounddiver of de versie die speciaal (en alleen) voor de XP / JV serie van roland is?

Ik krijg m namelijk ook niet aan de gang op windows XP (op 98 draait ie wel trouwens, alleen snapt ie mn midi-instellingen nog niet :S)

ik heb de xp30 ook gehad, een week of zo, toch weer geruild, maar de meegeleverde sounddiver werkte prima onder xp.

De versie die ik heb is de versie voor de XP30. Zoals ik al zei werkt ie prima onder XP. Als je problemen hebt kun je kijken op deze yahoo groep. Misschien staat daar wel het antwoord.

Back