Flying Panther
Vliegend lid
Jaja! Sinds gisteren ben ik de gelukkige eigenaar van een Roland XP-30
Alleen bij de koop ontbraken twee dingen:
1. De engelstalige handleiding (aangezien in de nederlandtalige handleiding voor midi-tabellen etc naar de engelstalige verwezen wordt)
2. de CD-Rom die bij de XP-30 geleverd zou moeten worden (met o.a. Sounddiver voor XP/JV)
Ik weet dat de engelse handleiding op internet als pdf ook te vinden is, maar mocht nu iemand nog ergens een engelstalige hebben liggen die hij of zij niet meer gebruikt, laat t ff weten
Voor de CD-Rom geldt eigenlijk het zelfde, mocht iemand die nu thuis hebben liggen, maar geen XP-30 meer hebben (of m gewoon niet gebruiken), ik houd me aanbevolen!
Wie o wie is de redder in nood?
Alleen bij de koop ontbraken twee dingen:1. De engelstalige handleiding (aangezien in de nederlandtalige handleiding voor midi-tabellen etc naar de engelstalige verwezen wordt)
2. de CD-Rom die bij de XP-30 geleverd zou moeten worden (met o.a. Sounddiver voor XP/JV)
Ik weet dat de engelse handleiding op internet als pdf ook te vinden is, maar mocht nu iemand nog ergens een engelstalige hebben liggen die hij of zij niet meer gebruikt, laat t ff weten

Voor de CD-Rom geldt eigenlijk het zelfde, mocht iemand die nu thuis hebben liggen, maar geen XP-30 meer hebben (of m gewoon niet gebruiken), ik houd me aanbevolen!
Wie o wie is de redder in nood?