Vers en soms ook fruitig

d-tronik

Nieuwkomer
Hi,

Ik ben dus D-Tronik, 26 jaar, geboren te A'dam, getogen te Sittard, heden woonachtig in Nijmegen.

Ik hou van veel soorten muziek, maar op dit moment genieten o.a. electro, (acid)house & italo de voorkeur.

Heb ook geruime tijd plaatjes gedraaid, maar dat staat momenteel op een laag pitje omdat ik eigenlijk meer interesse heb in het maken van muziek, dan het afspelen van andermans muziek

Na geruime tijd aangeklooid te hebben met m'n pc en wat zachte waar, heb ik recentelijk wat harde waar overgenomen van 2 forummembers:

De Poly800 van Musiquence (afgelopen weekend de Moog Slayer en Noise mod gedaan :duivels: )
De EA1 van M0n0L0g1C (sinds gister binnen :okdan: )

Samen met de E-Mu Emax1 die ik al had en de Edirol pcr-m30 midicontroller heb ik nu volgens mij wel een leuk setje om wat tunes mee te maken. (maar als iemand zich geroepen voelt om gear te doneren, pm me voor een adres 8o) )

Nu nog uitzoeken hoe ik het geheel midi technisch aan elkaar ga knopen, maar daar is hier een mooie sectie over waar ik vast antwoord op mijn vragen zal vinden.

Na geruime tijd aangeklooid te hebben met m'n pc en wat zachte waar, heb ik recentelijk wat harde waar overgenomen van 2 forummembers

Alea jacta est and hooked for live.:)

Wees welkom op dir mooie forum

Back