Texas Instruments Speak & Spell

Re: Pfff

Re: Pfff

Origineel geplaatst door smackos
Wat een *******

houden wij het forum rein :D
nooo.gif

Laatst gewijzigd:
Tja, en toch zijn er enkel professionele muzikanten die zo'n ding in hun studio hebben staan. Geen grappen. Was het nu Basement Jaxx die dat ding ook gebruikte?

Ja maar 50 en 75 euro voor zo een ding wat je voor 5$ overal op een amerikaanse markt vind...

Natuurlijk is dat veel te duur. Maar dat vind ik ook van al die overige synth's die op bijvoorbeeld marktplaats staan aangeboden. Daarbij vind ik de meeste moderne synth's ook VEEL te duur om over die midicontrollers maar te zwijgen.

misschien op de engelse markt is al dichterbij
soort marktplaat s in engeland weet niet of het bestaat

Ik heb ze alle 3 (speak&spell, speak&math + nog een ding + little professor) voor dat geld... uit Amerika. Staan regelmatig op Ebay!

wat kun je met zo´n ding dan ?

je kunt met de speak and spell door een robot stemmetje woorden laten uitspreken, op z'n stephen J Hawkins zullen we maar zeggen (soort voorloper van de microsoft tool in windows om je teksten te laten uitspreken).
8~

Het is overigens doorgaans zo dat Belgen prijzen voor zaken die ze verkopen vaak hoger stellen dan Nederlanders.

Raar eigenlijk.

Origineel geplaatst door astronaut
Daarbij vind ik de meeste moderne synth's ook VEEL te duur om over die midicontrollers maar te zwijgen.

Inderdaad, het is gewoonweg belachelijk wat ze voor de gemiddelde midicontroller vragen. Iemand nog wat van steinberg Houston gehoord? 1400 euro! Geen wonder dat ze die dingen niet meer maken. Ben blij dat er nog bedrijven zoals Behringer bestaan. Die normale prijzen vragen voor hun midi gear.

Ja normale prijzen omdat het goedkoop plastic spul is dat van ellende al na een paar weken uitelkaar valt...en over hun blatant copyright infrigements nog maar niet te spreken...en die nep buizen dingen van hun...

Ja normale prijzen omdat het goedkoop plastic spul is dat van ellende al na een paar weken uitelkaar valt...en over hun blatant copyright infrigements nog maar niet te spreken...en die nep buizen dingen van hun...

Ik heb die van mij (BCR2000 en BCF2000) al een half jaar, en ze werken nog steeds als een tierelier! En ik gebruik ze dagelijks. Dus ik weet niet hoe jij met je spullen omgaat, maar volgens mij moet je er flink op dansen voor dat ze uit elkaar vallen. En dat copyright gedeelte snap ik niet helemaal :confused:

Origineel geplaatst door Mole
je kunt met de speak and spell door een robot stemmetje woorden laten uitspreken, op z'n stephen J Hawkins zullen we maar zeggen (soort voorloper van de microsoft tool in windows om je teksten te laten uitspreken).
8~

Ik geloof dat je niet eens echt zelf kunt bepalen wat 'ie zegt.

Ik heb die van mij (BCR2000 en BCF2000) al een half jaar, en ze werken nog steeds als een tierelier! En ik gebruik ze dagelijks. Dus ik weet niet hoe jij met je spullen omgaat, maar volgens mij moet je er flink op dansen voor dat ze uit elkaar vallen. En dat copyright gedeelte snap ik niet helemaal

Behringer jat gewoon klakkeloos designs van andere merken zonder ze er van te verwittigen...
ze hebben b.v. een bijna exacte kloon gemaakt van Electro Harmonix pedalen (Big Muff & Small Stone), zelfs de grafische design die erop zat was regelrecht gejat.

Nuja, gelukkig komt er geen geluid uit een Behringer MIDI controller

Maar ga maar eens een Behringer mixer gebruiken...die dingen zijn echt brak gebouwd.

Of die zogenaamde Tube dingen van Behringer....het zal wel aan mij liggen maar ik hoor echt helemaal geen buis geluid uit die dingen komen...alleen een beetje meer hoog :D

Of die zogenaamde Tube dingen van Behringer....het zal wel aan mij liggen maar ik hoor echt helemaal geen buis geluid uit die dingen komen...alleen een beetje meer hoog :D

Heb je ze wel goed aangesloten }:|

Behringer jat gewoon klakkeloos designs van andere merken zonder ze er van te verwittigen...
ze hebben b.v. een bijna exacte kloon gemaakt van Electro Harmonix pedalen (Big Muff & Small Stone), zelfs de grafische design die erop zat was regelrecht gejat.

Nuja, gelukkig komt er geen geluid uit een Behringer MIDI controller

Maar ga maar eens een Behringer mixer gebruiken...die dingen zijn echt brak gebouwd.

Over de mixers kan ik idd meepraten... briek gebouwd en bovendien ruisen as de pest:(
Ik heb de mijne destijds per postorder gekocht en achteraf best spijt. Dergelijke aankopen doe ik dus niet meer zonder een grondige test.

Origineel geplaatst door reddread
... briek ...
Van Dale:
U hebt gezocht op briek:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.

Briek, brique a bracque. Zal wel nieuw zijn. Het klinkt wel logisch! Jouw brik is briek, die brieke auto koop ik niet. Ik heb deze synth van vier hoog naar beneden laten vallen, sinsdien is zij een beetje briek.

Ik mot ook geen Behringer, behalve als het gratis is...

Vreemd maar ik dacht dat we hier bij synthforum waren en niet bij het nationale dictee forum :confused: Maar goed kan aan mij liggen hooooor!

Back