mix cd maken?

maarten83

Ingeburgerd
heb laastst een mix gedownload van ferry corsten ( mayday 2005 ) en dat is 1 lange track. Dit wil ik graag opdelen in meerdere tracks maar zonder pauzes ertussen..

het in stukjes knippen en dan branden ( met de optie zonder pauzes in nero ) werkt niet zoals ik wil. Je krijgt dan alsnog een heeel kort stukje pauze wat erg irritant is. Is er een manier om er voor te zorgen dat je de mix als 1 geheel kunt laten maar met je cd speler toch verder kunt skippen??

ik heb geen wavelab, wel sound forge 7 en nero.

In Nero:

De te splitten file in je CD-window slepen, vervolgens rechtermuisknop - properties kiezen
tabblad Indexes. limits, split (wachten op inlezen)
splitpunten maken
OK klikken, Nero maakt er meerdere tracks van

vervolgens alle tracks selecteren, properties -> alle pauzes op 0 sec zetten

klaar

Ik vraag me of je dit ook in cubase kan doen. Ik heb namelijk een eigen mix die ik wil knippen en die ik opgenomen heb in cubase. Ik heb wel de functie marker gebruikt maar het lukt me maar niet om de mix dan in verschillende tracks te krijgen.
Weet iemand hoe je dit kan doen? En hoe je het dan vervolgens geknipt op een cdtje krijgt?

Thanks! :)

Hallo, al geruime tijd kan je mp3 splitters downloaden via internet. Dat is vrijwel de eenvoudigste manier. Het wijst zich vanzelf.

Succes

als je de verschillende splits saved als mp3 ga je bij de overgang tussen tracks nog een hapering krijgen

Gewoon een .CUE file maken (waarin je track lengtes aangeeft) en dan in nero branden als image.
zijn genoeg voorbeelden op het net van aanwezig.

Back