Oorsuizen, een mogelijke oplossing? (Piep in oor)

Ik merk het ook al ik het erg druk heb. Teveel werk en stres. Mijn gehoor is niks mis. Het is wat vlakker dan bij anderen, maar ja, dat krijg je in mijn werk, ook met oordoppen.

Rust werkt!

ik heb onlangs nog een hoortest gedaan ( 3 in totaal in 2 jaar) mijn gehoor is absurd goed, zo goed dat het geluid zelfs niet lager kon, 0,0 verlies.. uitzonderlijk. ik heb nog steeds heel erg lanst van tinnitus. heb volgende week nog een MRI van mijn auditieve cortex en een uitnodiging van Kentalis (audiologisch centrum)
Druk in de weer met de bedrijfsarts.. echt klote allemaal. Heb wel een flinke stop op alles ondanks dat ik er maar het beste van probeer te maken. Heb nu alweer sinds September vorig jaar last. Denk ook dat het wel een beetje psychisch is bij mij, kan wel vaak een angsthaas zijn. Maar het is wel zo dat het zo luid en invloed heeft op mijn leven dat ik het niet zomaar kan negeren, het kost veel veel energie

Gisteren is er weer een tuinboon uit m'n oor gespoten. Sjees, waar komt die meuk toch vandaan? Irriteert m'n hele oor, half doof, gezwollen achterkaak, duizeliheid. Maar hoor nu de hele wereld rinkelen!

Vaak als je veel oorsmeer produceert heb je een allergie voor iets, zoals huisstofmijt of koemelkintolerantie. Zoiets is meestal de basis.

Heb er ook weleens last van..;{
Denk dat het vaak meer door vermoeidheid komt.
Of wellicht ben ik af en toe toch te enthousiast met de muziekjes hahaha:dj:

beetje slechte kop
als je t stuk leest gaat t niet over genezen, maar over de irritante piep niet meer ervaren
de beschadiging blijft er nog steeds

Okay, ja inderdaad ik werd ook door iemand anders hierop geattendeerd. Heb gelukkig zelf geen last van maar ik ben er bewust van en ook voorzichtig met geluid.

Vergelijkbare discussies

Back