Alesis A 6 voor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Catscan
scammer

owowow, het kan toch ook een tikfoutje zijn? 1600 klinkt al heel aannemelijk.

Daar dacht ik als eerste aan.

Heeft iemand al een Mailtje gezonden ?

net wel antwoord: 'english please - j.'

zou die dan toch in spanje of zo staan en met western union betaald moeten worden? we'll keep you posted.

Bij de advertentie staat plaats Hoge hexel en dat is bij Almelo.Vaag..........

nou, nette kerel als ik ben, had ik al naar de prijs gevraagd en gezegd dat 600 natuurlijk te weinig was. hier het antwoord, nog steeds een knappe deal hoor, 800:

Hi,
yes , the total pruce is 800.
do you know what escrow is or how they work? I am in United Kingdom with business for 2-3 weeks and the escrow company will give me and you the safety will need to do this transaction and you can have it for 4 days of testing before you will buy it.
I will wait your reply.

ik dacht altijd dat escrow wel ok was. toch?

Origineel geplaatst door Leo

Hi,
yes , the total pruce is 800.
do you know what escrow is or how they work? I am in United Kingdom with business for 2-3 weeks and the escrow company will give me and you the safety will need to do this transaction and you can have it for 4 days of testing before you will buy it.
I will wait your reply.

ik dacht altijd dat escrow wel ok was. toch?

Geef die 800 dan liever aan een goed doel. Dat je er uberhaubt nog aan denkt!

:doei:

ook even een mailtje verstuurd... en ik kreeg het volgende snel terug:

Hi,
Yes it is.
I will wait your reply.

| XXXXX wrote:
| Dit bericht is vanaf http://muziek.2dehands.nl verstuurd.
|
| Hello,
|
| Is this synth still for sale for 600 euro's?
|
| Kind regards,

dus als ik het goed heb mag ik hem voor 600 euro hebben! :D
(ik denk dat ik er meteen 2 neem!)

hier ook...

hier ook...

zelfde antwoord.
escrow is op zich wel veilig alleen deze gasten bedienen zich van een fake-escrow site.
Standaard oplichting methode.Nooit doen dus.
Als het echt was had ie een van ons wel gemeld dat er serieuze geinteresseerden zijn.
Ff melden bij 2e-hands.

dito

dito

Hi,
I will wait your reply.

KRYPT <kryptonite@wanadoo.nl> wrote:
Hi,

In english then.....literally translated......it says...

Dear Sir,

I am very interested in the Andromeda A6.

Greetings

Origineel geplaatst door mc_kwok
Geef die 800 dan liever aan een goed doel. Dat je er uberhaubt nog aan denkt!

:doei:

maak je geen zorgen; het goede doel komt bij ons niks tekort, alhoewel.. het kan altijd beter en meer.
en wat het tweede betreft, waar zie je me voor aan? maar escrow is normaal gesproken een goede optie en ik was benieuwd hoe ze het hadden geconstrueerd.

in zijn mail staat toch echt "and you can have it for 4 days of testing before you will buy it"
dus ik zou zeggen laat hem dat ding maar opsturen!
of: je zegt dat je nog wel drie weken wilt wachten totdat hij terug is...

kijken wat hij terug mailt

Origineel geplaatst door chielos
in zijn mail staat toch echt "and you can have it for 4 days of testing before you will buy it"
dus ik zou zeggen laat hem dat ding maar opsturen!
of: je zegt dat je nog wel drie weken wilt wachten totdat hij terug is...

kijken wat hij terug mailt

Zo zal het vermoedelijk gaan:

Jij stort je geld naar een escrow service. Zij krijgen de A6 binnen van die sjaak. Krijg jij m op zicht (of vaker: de escrow test m op functionaliteit).
Jij akkoord met de goederen? Het geld wordt naar de verkoper gestuurd.

Hier gaat het bij scammers mis:
De escrow service is foney, fake, hoax. Je krijgt mails die lijken op die van escrow services (zelfs complete fake websites met fake waarborg tekens... the works). Zelfs mooie DHL mails ontbreken niet.

Op het moment dat je je geld gestuurd hebt naar die service ben je al zuur. Ik weet alvast dat ik geen 4 dagen nodig om bakstenen uit te testen.

Maar goed. Er zal vast een kans zijn dat hij te goeder trouw is, dus ik heb niets gezegd.

Er zal vast een kans zijn dat hij te goeder trouw is

Ja 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001%

Dit is een OPLICHTER!!!!!

:verkoght:

tja, volgens mij gaat het nog anders.
je geeft betaalgegevens door aan een verkeerde site en ze plukken je rekening leeg.

IK kan die vrije ondernemingsgeest wel waarderen.
Als je zoveel moeite doet om iemand op te lichten moet je toch wel van goede huizen komen. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back