Yamaha SY99

Status
Please reply by conversation.

[ZerO.hOur]

Superdonald
Naar aanleiding van deze thread ben ik op zoek naar een Yamaha SY99 :)

Ik zoek er een van rond de 400 euro (minder is niet erg), uiteraard in goede staat.
Een handleiding erbij is erg handig, maar niet essentieel (staat ook op internet).

Omdat ik zelf over een jaar pas auto mag rijden en mijn ouders er geen hebben: langsbrengen in Eindhoven voor een extra kratje bier :biertje:

Wie helpt mij aan dees' schoone synth 8)

sy99.gif

Er staan er 2 op marktplaats, maar één is veel te duur (1200 EUR) en de andere is 650 (ook nogal duur misschien maar persoonlijk vind ik hem dat wel waard).

Er is hier onlangs nog een exemplaar verkocht voor een milde prijs ... je hebt dus een beetje pech, vrees ik.

Veel succes met de (verantwoorde) zoektocht :okdan:

:doei:

Zero heeft inmiddels naar iedereen e-mailtjes verstuurd :)

(Tevens een subtiel schopje, meer aanbiedingen is uiteraard beter :D)

Aha ... gefiliciflapstaart :okdan: .

Je zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven ... en als ie tegenslaat, wil het gewoon zeggen dat je wat dieper moet graven :D .

Om je alvast op weg te zetten kan je op http://www.guy-lian-music.be/SY99_download.htm een aantal soundsets voorzien van samples downloaden. Deze kan je niet meer zo gauw op het internet terugvinden, daarom heb ik ze op m'n site gedumpt. Vooral 'FilmComp' en 'BigSynth' zijn meer dan de moeite waard. Check ze maar eens uit en laat dan nog maar eens horen wat je van je kersverse SY99 vindt ;) .

Veel plezier ermee ... en als je vragen hebt ... ;)

:doei:

Status
Please reply by conversation.
Back