DSF Muismatten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Blinx

Totally addicted to bass
Het leek mij een leuk idee om op de meeting muismatjes met DSF opdruk onder de leden te verkopen. Ik had begrepen dat meerdere mensen dit idee ook al hadden. Nu heb ik effe zitten kijken op internet maar dat hoeft niet echt duur te zijn. De prijzen liggen tussen de 13,65 en de 6,85 afhankelijk van hoeveel we er zouden afnemen....

Zijn er meer mensen die hier intresse in hebben???

Hier alvast een link naar een pagina met prijzen etc:
http://www.artwave.nl/Textiel/Prijzen_textiel_druk/Muismatten/muismatten.html
mousepad.jpg

OF eventuele andere artikelen als mokken t-shirts etc??
http://www.artwave.nl/Textiel/Prijzen_textiel_druk/prijzen_textiel_druk.html

Count me in voor een Muismat. Mijn Hazesmatje is wat aan het verslijten.

Ik wist wel dat er intresse voor zou zijn :D we moeten alleen ff kijken hoe we het doen met bestellen & betalen etc...

Ik had zelf het idee om een bestel formuliertje op de dsf meeting site te zetten ofzo. En aan de hand daarvan pas te gaan bestellen (in een keer bestellen is namelijk goedkoper)

Ik had dit idee onlangs al eens geopperd in 't privé forum.. en ik denk dat er ZEKER animo voor is..

.. misschien kan ik hier op de zaak eens wat rondvragen.. we doen nogal veel in dat soort dingen namelijk.

yeps ik wil er ook een

haha, lache.
Gaan we dan ook een design wedstrijdje doen?

Vind trouwens de prijzen niet echt goedkoop hoor.
6,85 euro per muismat. Of zie ik het nu verkeerd? :D

Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW, T-shirt, sweatshirt, cap of ander artikel, tenzij anders aangegeven.

Origineel geplaatst door OnAcid
Gaan we dan ook een design wedstrijdje doen?

Goed idee!!

Tja de prijzen zijn wel aan de dure kan voor een muismat. Maar dit worden natuurlijk geen gewone muismatten. Dit worden orginele DSF Muismatten!8)

Ik heb trouwens wel eens t-shirts laten drukken voor een paar knaken. Ik zal nog eens informeren. (het ging om een logo).

Iets voor op de verkoopkraam op de DSF Meeting??

Is de betaling meteen geregeld, toch!

Kommaarop met de DSF-Merchandise

Als je voor T-shirts gaan, wel XXX-Large dan a.u.b. Als je voor matten gaan trouwens ook....mijn muis lijkt eerder een rat.

Ik heb een optische muis, dus geen mat voor mij. Tshirts zijn daarentegen wel interessant. En damesondergoed >:| (voor mijn vriendin dus, voordat ik ook gedemoniseerd ga worden...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back