Behringer MX 2442 voor 400 euro....goeie deal?

Pjotr G

funky lid
MX2642A_medium.jpg

MX2642 ^^

MX2442A_medium.jpg

MX2442 ^^

t oog wil ook wat....t zijn verschillende dingen

ik heb er 420 euro op geboden...kan er wel warm voor lopen voor zover ik kan zien

Waar voor je geld!!!
Parametrische eq, 4 subs, 4 auxen (of was het 6), 4 stereo kanalen, de rest mono. Flikkerende lampjes op elk kanaal dat signaal krijgt. Rood als het overstuurt. Ruist ni hoorbaar.
Doen.

Heb een MX8000 gekocht voor 650 euro in werkelijk fantastische staat ;)

Destijd heb ik een MX2442 verkocht voor 400 euro en dat was een mooie prijs vond ik dus kijk uit dat je er niet te veel voor betaaald want meer mag zo'n mengtafel niet opbrengen!

gr. Mario

PS. Kijk wel of het de 2442'A' is, is namelijk het nieuwe type, blauwe uitvoering met betere EQ beweert men.

het zal wel niet de "a" zijn, als dat er niet stond. Ik heb t wel gevraagd maar anders koop ik m ook wel.

Mensen, ik kom af van een Tapco 100M. Wil dit tegenvallen dan moet er toch iets heeeel gaar aan zijn.

Het verschil tissen de 2442a en 2442 is dat de a de jack inputs bovenop heeft zitten en de gewone een kleine verhoging achterop heeft en de jacks achterop zitten (uit het oog zeg maar)

ik dacht een a te kopen, stond er een gewonen...is minstens net zo mooi :D
Fijne tafel !

Ik heb een paar maanden geleden een tweedehands MX8000a op de kop getikt voor e 690,- MET METERBRUG! Verkeerd in zeer goede staat. Ik vond de prijs wel heel erg goed. 48 line-inputs, 8 subgroepen, 6 auxilliries, lekker stil, vier-bands EQ met tweevoudige sweep (low/mid), extra routingmogelijkheden...

Een ERG fijne machine, en niet zo heel erg groot. Als je dat tegenkomt in deze prijsklasse, grijp 'm dan!

...dat wilde ik even kwijt...

JP8
8)

op marktplaats staat nu kennelijk een MX3282 ofzo voor 450 euro...voor de liefhebber (niet ik want ik heb deal al ongeveer rond voor die 2442)

En, Pjotr, hoe bevalt 'ie inmiddels een jaar later? Kan er eentje van een maat kopen voor 350 euro of aannemelijk bod...Zit er sterk over te denken om 't te doen...Was van plan voor een MX8000 te gaan maar met 't oog op een aankomende studentenperiode kan ik wel wat goedkoper gaan en qua mogelijkheden ook wel denk ik

hij bevalt prima, still going strong :)

Wat mijn ervaringen betreft kun je die tafel rustig kopen. Goeie bang for the buck.

Origineel geplaatst door Pjotr G
hij bevalt prima, still going strong :)

Wat mijn ervaringen betreft kun je die tafel rustig kopen. Goeie bang for the buck.
*bang* is ook precies wat ik zoek :D

heb het gevoel dat deze nieuwe tafels nou net dat ietjes minder rauwer en voller (ja zijn 2 verschillende dingen ;) ) klinken als de mx8000 / 9000 maarjah hupo die gain open en flammen met die handel :P

Back