Naaktfoto's Moog Voyager

Zo, ook weer opgelost.

Attachments

• 16jaar.jpg
    16jaar.jpg
    4,6 KB · Bekeken: 61
Das een volle bak.....

Wat ik alleen minder vind is die voeding onder die printplaat, is op de lange duur een beetje vragen om problemen. Ik zie uberhaubt geen mogelijkheid voor wat frisse lucht, voeding wordt na een paar
uurtjes spelen toch echt heet lijkt mij.
Is geen azijnpisserij hoor, viel mij op, verder is het een waanzinnige bak.

Origineel geplaatst door smackos
Zo dat ziet er netjes uit...moet je eens in een ouwe moog kijken :D

Daarom zien we ook liever naaktfoto's van een jonge Moog ;)

Zouden er ook extra weerstanden bij gesoldeerd zijn om het indrukwekkender te laten lijken en dat er stiekum gewoon een dsp'tje ergens verstopt zit. 8o)

Origineel geplaatst door BananaWorld
Zouden er ook extra weerstanden bij gesoldeerd zijn om het indrukwekkender te laten lijken en dat er stiekum gewoon een dsp'tje ergens verstopt zit. 8o)

Ik denk dat je in de war bent met de originele minimoog. Weet je gelijk waarom die zo populair is geworden. Op die dsp chip zat ook een soort van wekker ingebouwd die ervoor zorgde dat hij na een bepaalde tijd ging ontstemmen.

voeding wordt na een paar uurtjes spelen toch echt heet lijkt mij.r

nee hoor, mijn Voyager blijft heerlijk koel ( en cool ! ) zelfs als ik hem de hele dag aan laat staan op een zolder waar het zo'n 35 graden is. en ook perfect in tune, ondanks hitte en koude ventilator luchtstromen. Het enige probleem is dat ik er maar 1 heb :)

serieus: de MMV is heel goed ontworpen en de voeding is op zijn taak berekend en zeer stabiel. De goede dr. Moog heeft in de loop der jaren heel wat af- & bijgeleerd.

Origineel geplaatst door Mk II
nee hoor, mijn Voyager blijft heerlijk koel ( en cool ! ) zelfs als ik hem de hele dag aan laat staan op een zolder waar het zo'n 35 graden is. en ook perfect in tune, ondanks hitte en koude ventilator luchtstromen. Het enige probleem is dat ik er maar 1 heb :)

serieus: de MMV is heel goed ontworpen en de voeding is op zijn taak berekend en zeer stabiel. De goede dr. Moog heeft in de loop der jaren heel wat af- & bijgeleerd.

Oké...ik :bekdicht:

Back