Roland
Ingeburgerd
Hallo allemaal, ik ben dus Roland, 21 jaar, en woon in Oosterhout, Noord Brabant.
Ik ben dus op deze site terecht gekomen via iemand van school (hoi Richard, als je hier bent
)
Ik ben dus erg weg van midi en al die midi instrumenten..
Ik heb zelf een Roland MC-505 Groovebox, E-500 keyboard (jaja, vond er onder andere een mooie piano op zitten
).
Daarvoor heb ik wat kleinere keyboards gehad, maar ben nu bezig met het maken van mijn eigen echte muziek
Ik ben eigenlijk van begin af aan begonnen met Cubase, en werk er nu nog steeds mee..
Ik heb ook de FM7 en The Grand vst instruments (Ik vind die dingen echt geweldig! Die VsT instruments
)
Hoe dan ook... mijn favo style is Hardstyle;
meestal hardtrance of hardhouse (soms ook hardcore).
Zo... dat ben ik dus
Ik ben dus op deze site terecht gekomen via iemand van school (hoi Richard, als je hier bent
)Ik ben dus erg weg van midi en al die midi instrumenten..
Ik heb zelf een Roland MC-505 Groovebox, E-500 keyboard (jaja, vond er onder andere een mooie piano op zitten
).Daarvoor heb ik wat kleinere keyboards gehad, maar ben nu bezig met het maken van mijn eigen echte muziek

Ik ben eigenlijk van begin af aan begonnen met Cubase, en werk er nu nog steeds mee..

Ik heb ook de FM7 en The Grand vst instruments (Ik vind die dingen echt geweldig! Die VsT instruments
)Hoe dan ook... mijn favo style is Hardstyle;
meestal hardtrance of hardhouse (soms ook hardcore).
Zo... dat ben ik dus