Geluidskaarten W2K

Trigger

Ingeburgerd
Heb een Isis maxi geluidskaart van Guillemot, maar die sukkels vertikken een update driver voor Windows 2000.
Cubase SX draait, geloof ik, het best onder W2K, dus zoek een alternatief voor die Isis. Gewoon een stabiele geluidskaart, zonder al te veel extra's.
Any Tips?

Ik bedoel het niet lullig ofzo, maar er is hier al zo veel gepost over dit soort zaken. En er is werkelijk zooooo veeeeel te koop.

Check dus ff: RME, M-Audio/Midiman, TerrorTec, Event etc. Succes!

Origineel geplaatst door Cozko
Ik bedoel het niet lullig ofzo, maar er is hier al zo veel gepost over dit soort zaken. En er is werkelijk zooooo veeeeel te koop.

Dus jij weet het wel? Maar zegt het niet......

Het is op zich niet zo erg om zo'n vraag te stellen, alleen moet je dan met wat meer komen als "ik zoek een goede geluidskaart".

Ik heb ook een ISIS en ik blijd lekker win ME draaien.
Ik geloof dat je de kaart onder w2000/xp wel minimaal kan gebruiken. Maar dus niet de meerdere in/uitgangen.

Je kan natuurlijk ook je kaart houden een een multiboot maken. Dus zowel w9x als 2000 op dezelfde pc.

ach veel fabriekanten verotten het om drivers voor nieuwe os-en te maken ik heb het met me opcode studio64x gaat niet verder dan 98 en me echo kaartje is ook gewoon klote met nieuwere drivers

Origineel geplaatst door Bob Modulair
't Is ook op ieder forum steeds weer hetzelfde...

Het DSF is niet zomaar een forum. :)

Maar best wel fout om geen fatsoenlijke W2K drivers te maken zeg. Terwijl hun nieuwere produkten het wel hebben.

Het is bekend dat de Isis een slechte drivers ondersteuning heeft voor nieuwere OS'en zoals win2k en winXP. Ik hoor van heel veel mensen die zo'n kaart hebben dat ze problemen hebben, en ook zelfs met win98(se) en winMe.

Toen de kaart een aantal jaren geleden uitkwam leek het best een goeie kaart te zijn, maar op die mening zijn een hoop mensen snel terug gekomen.

Goedkoop is ......... niet duur!

Back