Track: Da BeerBikerz - Step (right up)

Baseman

Turn up the low
Hi,
Normaal ben ik meer bezig met trancy achtige dingetjes maar deze keer hebben muziekmaatje Eddy en ik een party-house achtige track gemaakt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden, alle opbouwende kritiek is welkom.

Linkje
Da Beerbikerz - Step (right up) 128 kB mp3

Bovenstaande is met onderstaande software gemaakt.
Orion Pro (sequencer)
Vanguard
Superwave
Losse samples

:doei:

Hoi Baseman,

Het stuk klinkt energiek en vlot. De mix zit ook wel goed vind ik. Goeie trancegeluiden. Het enige jammere dat je met zulke trance nummers hebt, is dat het lijkt alsof je het allemaal al wel eens gehoord hebt. Neemt dus niet weg dat het geheel verzorgd is afgewerkt.

In ieder geval ... :okdan:

:doei:

Klinkt lekker! Dat melodietje doet me wel heel erg denken aan een bepaald nummer van coldplay trouwens. Bewust..of ?

Niet m'n ding, maar wel goed gedaan.

De melodie.....
Sinds 2 jaar heb ik pianoles, en daar kreeg ik de melodie lijn van het nummer Clocks van Coldplay mee als "huiswerk" toen ik een keer bij muziekmaatje Eddy op bezoek was hebben we de melodie voor de gein even in de sequencer gezet en aangezien het allemaal wel leuk klonk zijn we er maar mee verder gegaan.

Daar is al een trance remix van toch?

Het is knap gemaakt, mis alleen wat groove en het is wat kaal af en toe. En het klinkt een tikkie te digitaal, zelfs voor trance. :)

Back