Ik wilde een splitscreen maken voor Cubase. (arranger op één scherm, mixer op ander). Alleen, dan moest ik een tweede TFT monitor kopen, én een nieuwe videokaart met dualhead. Nou had ik nog een oude laptop liggen (Toshiba 300 mhz, 64 mb ram, 14" scherm). Na effe rondzoeken vond ik een programma waarmee je via een gewoon netwerkkabeltje het scherm van de laptop als splitscreen kon gebruiken van de "main PC". Demo ge-download, installeren, KLAAR!! Ik heb nu een prima werkend splitscreen. (alleen wanneer je vensters gaat verslepen, of re-sizen is er een kleine hapering maar verder worden alle grafische dingen perfect weergegeven!!)
Het programma heet: Maxivista. www.maxivista.com Volledige versie vanaf $29,95. Da's nog altijd goedkoper dan een nieuwe TFT. (moet je natuurlijk wel een oude laptop hebben liggen / kopen)

Het programma heet: Maxivista. www.maxivista.com Volledige versie vanaf $29,95. Da's nog altijd goedkoper dan een nieuwe TFT. (moet je natuurlijk wel een oude laptop hebben liggen / kopen)

Ga met je muis naar het andere scherm en bestuur de andere computer 

Dat "Always on top " moet ik ook nog even activeren! Bedankt voor de tip. Zo te zien ziet het er ongeveer hetzelfde uit als bij mij! (en dat allemaal voor 39 Dollar)