vette electroplaat!!!

microphlexx

Affected user
Hoi,

Dit is mn laatste nummer en het is ook mn beste nummer ik ben er zeer content van maar zou graag eens weten wat jullie er van vinden.Het is geen 8 bit track zoals mn vorige die ik heb gepost.Het is gemaakt met een microkorg en een korgsampler en reason als sequencer gebruikt.Alle sampels zijn van mezelf.Het is wel nog niet volledig af er moeten nog enkele dingen aangepast worden zoals de percussielijn en effect op enkele dingen steken maar dat zal dan later eens zijn als ik eens tyd heb.

Laat me aub even weten wat jullie er van denken.

http://users.telenet.be/djtrash/trash-spybots.mp3

groeten Nico :halleluja

Alle reacties zijn meer dan welkom PEACE

Zo ik zal er voor gaan zitten!
De groove is er, maar de balance niet, meer of een beter stereobeeld zou al wonderen doen! Verder hou ik wel van je geluiden, maar ze zouden meer op elkaar moeten inspringen. Beetje moeilijk te verwoorden, maar je gaf al aan nog wat effecten los te laten op bepaalde dingen! Het geheel heeft potentie genoeg om een vette track te worden, maar ik mis een begin en een einde.
Ik zou er gewoon lekker mee door gaan, nog wat andere mixen maken van wat je hebt, misschien wat gedeeltes eruit halen en opnieuw in volgorde zetten, wat meer opbouw in de track, verrassingselementen! Alles zit erin, het is gewoon nog niet af! Post over een tijdje eens een updat ik ben in elk geval nieuwsgierig! Keep up the good work! :mexico:

RE

RE

Dat dacht ik eigenlijk ook maar mijn grootste probleem is een beetje tydsgebrek
zal er zeker nog eens iets van maken als ik wat meer tyd heb.

alvast bedankt voor de reactie nu hoor ik eens wat anderen er van denken

cheers

Ik vinnum leuk! :D

Echter! Zit naar mijn smaak de lead bass/synth er te hard in. Daardoor is de rest te weinig aanwezig en haal je de focus weg bij de toch lekkere beats.

wat alexander al zei.. de balans
waar ik ook nog een beetje mee zit is dat de beat blijft remmen. misschien een hhat op de halve af en toe om m wat meer drive te geven
hij voelt idd ook heel erg mono. als je t geluid wat meer plaatst zitten ze elkaar misschien ook wat minder in de weg. de beat zou wat comp[ressie mogen hebben en die bass/lead sound is een vrij vet geluid vergeleken bij de rest, misschien mag ie idd wat zachter of ietsje ieler zodat er meer ruimte is voor de beat en andere geluidjes.. dan kan je dat hogere geluidje halverwege lekker hard erin knallen :) , nu aarzelt ie wat

ik kan wel begrijpen dat je blij bent met dit ding, omdat t wel een apart ding is :)

lekker klooien met de mix en misschien die lead ook wat dynamischer, soms wat harder soms wat zachter..

laat m n week liggen, niet naar luisteren, volgende week fris dr achter alle instellingen wissen en met wat je hebt een achterlijk brute track maken.. t zit er zeker in, succes!

ik probeer altijd eerlijk te zijn met reviews dus komtieeee:

Wel, de groove is er een beetje uit IMO.. De geluiden zijn ook een beetje tja niet echt in samenspel zegmaar. De xtra geluidjes en leads klinken me te random bedacht. Het gaat gedurende de track ook een beetje van hot naar her zonder echte lijn...

R

Origineel geplaatst door Arv
ik probeer altijd eerlijk te zijn met reviews dus komtieeee:

Wel, de groove is er een beetje uit IMO.. De geluiden zijn ook een beetje tja niet echt in samenspel zegmaar. De xtra geluidjes en leads klinken me te random bedacht. Het gaat gedurende de track ook een beetje van hot naar her zonder echte lijn...

R

Als ik nog eens een weekendje tyd heb zal ik eens de leads en synts herspelen met dezelvde klanken alleen met andere en hopelijk betere patterns.Hem dan eens flink remixen en proberen volledig afgewerkt te krijgen.Zal hem dan wel eens opnieuw posten.

ps:wat bedoel je juist met Wel, de groove is er een beetje uit IMO

greets

Origineel geplaatst door spycell
ps:wat bedoel je juist met Wel, de groove is er een beetje uit IMO

greets

Het is misschien subjectief hoor, maar ik mis een beetje de swing, groove, het dansbare, de stuwende kracht van een nummer.

ik weet nie zo goed hoe ik het moet uitleggen?

R

Origineel geplaatst door Arv
Het is misschien subjectief hoor, maar ik mis een beetje de swing, groove, het dansbare, de stuwende kracht van een nummer.

ik weet nie zo goed hoe ik het moet uitleggen?

R

die mis ik ook een beetje, terwijl die er oorspronkelijk wel in zat naar mijn gevoel. Het is alsof die baslijn dat gewoon wegdrukt...

voorts uiteraard cool trackie waarvoor je zo spoedig mogelijk tijd moet maken om het af te werken!!! :)

Nah ik heb in jaren niet zo iets goeds gehoord op synthforum (op sander zijn tracks na dan he :D )

Allemaal slap gelul over balans en groove, als je dit door een P.A hoort klinkt het prima...dat STUWT echt wel.

van smek weten we dat ie iets minder kritisch is :D

beetje stereo zou wel fijn zijn toch?
iets minder statische beat?

Stereo stereo...stereo...dat is voor die gelikte soultranceelctro die jij misschien draait op vrijgezellen yuppen parties in boerderij de de overse hoeve ofzo.

statische beat?
Die beat is harstikke gaaf.

Het doet me een beetje denken aan Lonny & Melvin when a job's gotta be done do it yourself.
Daar is niet zoveel in gemaakt in die stijl.

ik snap toch echt niet hoe je mij kan linken aan t woord trance..

vrijgezellen yuppen parties in boerderij de overse hoeve ofzo okee, maar trance... nee

mits je snares trance vind, dan ligt t aan jouw definitie van trance denk ik

beat klinkt lekker.
de baslijn wat minder, staat IMO veel te hard, en je zou nog wat aan het baslijntje kunnen werken. verder klinkt het wel okay.:)

Bassline is i.d.d. redelijk Dominant maar what the f#ck!!? het klinkt lekker! Lekkere rim (rim??) shots.

Gewoon goed.

best goed hoor, beetje iri vind ik dat wisselen van kant, ik heb het gevoel of er een breuk in mijn koptelefoondraadje zit. maar dat wil je natuurlijk voor het effeckt.

Back