Rm1x voor 200 Euro!

een nette prijs wel, een goede zou ik het niet willen noemen. de rm1x zou voor een 150 de deur uit moeten gaan, dan zou ik er ook wel 1 aanschaffen.

Origineel geplaatst door Likwidz
een nette prijs wel, een goede zou ik het niet willen noemen. de rm1x zou voor een 150 de deur uit moeten gaan, dan zou ik er ook wel 1 aanschaffen.

150 zou ik schandelijk laag vinden. Ik heb de mijne voor 275 verkocht. Ik had er destijds 1400 gulden voor betaald. Lijkt me voldoende waardedaling vor een apparaat.

De rm1x is naar mijn mening voldoende geld waard om niet onder de 250 te komen. Als je een rm1x goed kunt gebruiken maar hem voor 50 euro laat staan begrijp ik je strategie niet helemaal. De sequencer alleen al is een gode aanvulling voor welke setup dan ook.

Deze worden voor allerhande prijzen aangeboden. Zijn de potmeters en buttons nog goed? Sommige aangeboden exemplaren zijn als nieuw, terwijl andere van ellende uitelkaar vallen.

ik had al gemaild dat ik em, indien in goede staat wel wilde hebben voor 200€, maar dat is 6 dagen geleden. Niks meer gehoord...

Back