owwwwwjaaa. kom ik vanavond thuis. ligt ALLES overhoop. Raam ingeslagen.
Ik natuurlijk als de wiedeweerga naar mijn studiotje. hebben die sukkels gewoon alles laten staan. Het enige wat ik mis (zover ik het nu zie) is een DCC (met welliswaar wat oude opnames) en een platentas vol met boodschappen..
De politie heeft geconstateerd dat ze via de buren (pand in verbouwing) zijn binnengekomen.. Binnen hebben die mafkezen daar alle deuren ingetrapt.. nah. ECHT ongelovelijk..
Het enige waar ik me nu wel zorgen om maak is het feit dat ze later terugkomen om de rest weg te halen

Ik natuurlijk als de wiedeweerga naar mijn studiotje. hebben die sukkels gewoon alles laten staan. Het enige wat ik mis (zover ik het nu zie) is een DCC (met welliswaar wat oude opnames) en een platentas vol met boodschappen..De politie heeft geconstateerd dat ze via de buren (pand in verbouwing) zijn binnengekomen.. Binnen hebben die mafkezen daar alle deuren ingetrapt.. nah. ECHT ongelovelijk..
Het enige waar ik me nu wel zorgen om maak is het feit dat ze later terugkomen om de rest weg te halen

) Je schoonmoeder op laten passen als je van huis gaat.

maar zo is het nu eenmaal, ben ik bang.