N.I. Intakt realtime editting probleem

Baseman

Turn up the low
Hi.
Enige tijd geleden heb ik Intakt van Native Instruments aangeschaft. Maar tijdens het afspelen van een midi sequence laat Intakt steeds de sample met bijbehorende instellingen zien die op dat moment wordt afgespeeld.
Dus een leuke drumloop opgebouwd uit losse samples is niet meer realtime op sample niveau te editten omdat het die hele tijd wisselt.
In de handleiding heb ik hier niets over kunnen vinden. Misschien heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik gebruik Intakt met de laatste update in combinatie met een MAC G4 1.25 OSX met Protools LE 6.7
Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Groeten Bas,
:doei:

Weet niet of het werkt:

Probeer tijdens het afspelen is de toets op het (virtuele)klavier in te drukken waar de sample onder hangt.. blijft hij dan niet gewoon staan op die sample?

Bedankt voor het meedenken maar het werkte niet :-(
Wat wel werkt is het volgende: Boven de pitch bend en mod wheel zit een button options.
Als je hier op klikt verschijnt er een scherm genaamd "keyboard options" daar zie je vervolgens een knop "key follow" als je hier op klikt blijft Intakt op de geselecteerde sample staan. Na de manual nog eens helemaal te hebben doorgelezen kwam ik dit tegen blz 61.

Back