Akai S3200XL

Status
Please reply by conversation.
Ik verkoop de mijne niet, maar als je er één weet te scoren kan ik
wel OS 2.0 op de eprom voor je regelen (schaars).
Succes.

Origineel geplaatst door demian
thnx.. maar ik zoek een S3200XL :)

(vooralsnog dan..)

Zou het wel proberen, S3200XL is erg lekker qua sound.

Het mooie van de S3200XL is, is dat hij dezelfde bediening geniet
als de S3000XL (die heel prettig werkt), maar qua sound meer dynamiek en punch heeft.

Is ook een beetje appels met peren vergelijken want de S3000XL was
nieuw tegen de 4000 gulden en de S3200XL was nieuw tegen de 11000 gulden.

Leuke van de S3200XL is dat alle opties van de S3000XL al standaard op de
S3200XL zit en als extra XLR- in en out +SMPTE wat de 3000XL moet ontberen.

Alle drumkits en drumloops komen bij mij uit de S3200XL.
Ik heb de mijne een jaar terug voor E300,- gekocht, wat erg goedkoop is.
Reken op een bedrag van E400,- tot E500,- naar gelang de staat.

Succes.

Dank je voor je info, ik vind de S3200XL qua bang for bucks ook echt super!

Heb er een aangeboden gekregen voor 400 euro.. (met goed display) is dat een goede prijs?

Origineel geplaatst door demian
Heb er een aangeboden gekregen voor 400 euro.. (met goed display) is dat een goede prijs?

Vind dat zeker een nette prijs.
Bedenk dat er al standaard de 2 effectboardjes in zitten die al minimaal E125,- per stuk doen, dus reken maar uit.....;)
Wat zit er nog meer bij (orginele manual, Zip etc)?

Michael

Ik heb er in 1999 #@*&%$## 2500,-- Gulden voor betaald (en toen dacht ik dat ik een Weeerelddeal had), dus als je naar een 3200XL op zoek bent, moet je ook niet zeuren als je er 1 krijgt aangbojen en er wordt 400 euroz gevraagd.

Ben je nou op zoek? of wil je alleen maar zoeken?

Hmmmm...beetje bot en kort door de bocht vriend, jij en ik weten (hoop ik) dat er tussen
1999 en 2005 heel wat is gebeurd met de prijs van een hw sampler, zo vreemd vind ik dit niet.
En trouwens is het zijn goed recht van de topic-starter om wat back info via dit forum op te vragen,
wat is het probleem? Het rechtvaardigt jouw eigen frustratie niet om dat op de topic-starter te botvieren,
ineens snap ik weer waarom jij op mijn negeerlijstje voor komt :gaap:

Origineel geplaatst door PHAEAX
Ik heb er in 1999 #@*&%$## 2500,-- Gulden voor betaald (en toen dacht ik dat ik een Weeerelddeal had), dus als je naar een 3200XL op zoek bent, moet je ook niet zeuren als je er 1 krijgt aangbojen en er wordt 400 euroz gevraagd.

Ben je nou op zoek? of wil je alleen maar zoeken?

Ik zoek er zelfs 2.. en ik geef 400 voor de jouwe..(als ie helemaal goed is) :D

Origineel geplaatst door mikemix
Vind dat zeker een nette prijs.
Bedenk dat er al standaard de 2 effectboardjes in zitten die al minimaal E125,- per stuk doen, dus reken maar uit.....;)
Wat zit er nog meer bij (orginele manual, Zip etc)?

Michael

okay dan :)

Volgens mij is ie helemaal standaard maar wel in nieuwstaat naar ik mag geloven, dus klinkt goed.

Ik kan de deal pas afronden nadat verkoper terug is van vakantie half augustus, dus ik laat weten hoe het loopt.

Thnx voor de info!

Origineel geplaatst door mikemix
Hmmmm...beetje bot en kort door de bocht vriend, jij en ik weten (hoop ik) dat er tussen
1999 en 2005 heel wat is gebeurd met de prijs van een hw sampler, zo vreemd vind ik dit niet.
En trouwens is het zijn goed recht van de topic-starter om wat back info via dit forum op te vragen,
wat is het probleem? Het rechtvaardigt jouw eigen frustratie niet om dat op de topic-starter te botvieren,
ineens snap ik weer waarom jij op mijn negeerlijstje voor komt :gaap:

Kort door de bocht? nee.
Bot? hmmm mischien... voor mensen met kleine ego's.
Direct zonder bullshit? Ja!

Ja, (ook) ik weet dat de samplerwaarde tot 0 is gerelativeerd.
Dat vind ik ook helemaal niet erg (of frustrerend).
Alle techniek wordt met de tijd goedkoper (alleen de X0X niet!)

Wat ik knakenpoetsersgedrag vind, is dat mensen heel erg op zoek zijn naar iets, dit dan eindelijk na lang zoeken aangeboden krijgen, en DAN nog eens de onbeschofte arrogante brutaliteit hebben om over een die belachelijk lage prijs gaan lopen Ouwezijkehoeren.

Wat is nou 400 euro'z tegenover de (zogenaamde) nieuw-waarde van 10,000 gulden ????

Wees toch blij dat je er eindelijk 1 gevonden hebt.

Goh! Heb jij een Negeerlijstje ??? :-)

Status
Please reply by conversation.
Back