Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
uhh, ga je mond spoelen. Als er iets wel saai is, is dat het wel.

Origineel geplaatst door demian
idd.. saai om naar te kijken, niet saai wat er werkelijk mee kan dacht ik zo..![]()

Origineel geplaatst door trash
ikke 600 piek in 88-89
Mag wel patsen ff he

) voor €950, welke gemodificeerd is (decay van de kick gaat langer)... en ik ben er hardstikke tevreden over.. werkte voorheen met een jomox airbase, en ik moet zeggen dat de 909 de jomox er dus echt wel 10x uitblaast qua dikte
... ik heb er in ieder geval zeker geen spijt van 
als dat het enige is waar het om gaat... ik snap werkelijk niet waarom mensen dat ding nog steeds als melkkoe gebruiken...Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
dat de 909 de jomox er dus echt wel 10x uitblaast qua dikte
Origineel geplaatst door Special K
Zie je nou! Housemuziek is van de duivel!![]()

bij mij wel voornamelijk ja... het moet fatsoenlijk dik klinken.. de 909 pompt gewoon meer dan de jomox i.m.o., en tja laat mij dat nou net cooler vinden... ieder zn smaak heOrigineel geplaatst door 6 trak
als dat het enige is waar het om gaat...

Origineel geplaatst door smackos
Een 909 sucks man
Voor 150 euro heb je een 707, dat is bijna hetzelfde zo niet beter!

Origineel geplaatst door MadR
en waar het uiteindelijk resultaat in vergelijking met een sampletje een marginaal verschil is omdat ze alles platcompressen .. de debielen .. pffff
Origineel geplaatst door demian
idd.. saai om naar te kijken, niet saai wat er werkelijk mee kan dacht ik zo..![]()
Precies!!
Wat maakt het nou helemaal uit of je een echte vintage synthesizer/drumcomputer/tafel/compressor/weetikveel gebruikt of de softwareimplementatie daarvan, als het eindresultaat toch zwaar gecompressed of (nog gruwelijker) als MP3 op de markt gegooid wordt?