Titan, de nieuwste cdr van Phochos

Origineel geplaatst door EviL 3°3
grappig ... er zitten hier ook nog amateur astronomen !

Ikzelf heb in de club IO (evergem) gezeten , en zelf ook nog in een rakket-bouw-club gezeten ! Maar helaas moeten stoppen wegens een chronisch tijdsgebrek!

coool 8D

Doe zo voort met het uitbrengen van cd's !

:P

PS: het waarnemen in de sterrenclub heeft mijn fundament gelegd om elektronische muziek te maken !
RAAR maar WAAR !

Ja, ik ben ook begonnen met sterrenkunde in 1974 met een heel klein telescoopje. In 1975 begonnen met elektronische muziek met een elektrisch orgeltje. Ben nog steeds bezig met sterrenkunde, telescoop met computerbesturing en handkastje om hem te sturen. Hopelijk binnenkort een aankoppeling aan mijn telescoop via de computer, zodat ik binnen zittende de beelden die de telescoop buiten opvangt via het scherm kan zien.

Phochos

P.S. En natuurlijk ga ik door met muziek maken en cd's uitgeven.:D

Wat ik me altijd afvraag kun je wel wat zien als je zoiets in Den Haag doet?

P.S. Ik voel me momenteel weer een stuk beter, heb een paar onderzoeken gehad bij cardioloog en röntgenafdeling. Ben zodanig opgeknapt dat ik weer aan de gang kan in de studio.

Goed nieuws!!! :) :) :)

Hoi smackos,

In de stad heb je natuurlijk minder zicht dan op het platteland, maar je kunt nog voldoende zien aan de sterrenhemel. Ik zal eens wat foto's laten zien die ik in mijn achtertuin heb gemaakt van de Maan e.d. Zal ze binnenkort neerzetten.

Phochos:D

Phochos! Mooi werk man! Ik heb altijd veel respect voor mensen die met relatief weinig gear mooie composities en geluiden weten neer te zetten. Kewl!

Origineel geplaatst door phochos
Hoi smackos,

In de stad heb je natuurlijk minder zicht dan op het platteland, maar je kunt nog voldoende zien aan de sterrenhemel. Ik zal eens wat foto's laten zien die ik in mijn achtertuin heb gemaakt van de Maan e.d. Zal ze binnenkort neerzetten.

psies dat gaat prima!

of je moet geld hebben om wat te mogen observeren bij deze telescoopjes:

Attachments

• eso vlt 1.jpg
    eso vlt 1.jpg
    55,2 KB · Bekeken: 161
Hoi smackos,

Phochos

Ah ok, Ik ben benieuwd!Iik heb vaak op het punt gestaan om zo een telescoopje aan te schaffen (ook natuurlijk om de overburen in de gaten te houden :D )

Origineel geplaatst door Arv
psies dat gaat prima!

of je moet geld hebben om wat te mogen observeren bij deze telescoopjes:

Dan huur ik liever de Hubble Ruimtetelescoop in z'n baan om de Aarde.:D :D :D :eureka:

Phochos:mega:

En de nieuwe muziek wordt niet alleen op de PSS790 gemaakt, maar gewoon met alle nieuwe spullen die ik erbij heb. Vandaag ga ik mijn nieuwe mengpaneel en de digitale recorder ophalen bij Rockpalace.

Back