Triton Rack probleem

softtarzan

Done deal
Hoi,

Ik ben met wat vrienden buiten de deur wat opnames aan het maken en heb een Triton rack kunnen lenen, waarin 4 Expansion Boards zitten.

Toen ik die Triton ophaalde waren die boards allemaal 'bereikbaar', maar nu is het volgende aan de hand: bij het aanzetten van de Triton geeft -ie netjes aan wélke Expansion Boards allemaal geïnstalleerd zijn. Maar als ik die Expansionboards wil gebruiken zijn de Programs en Combi's daarvan niet te vinden, enkel de interne geluiden. Bij het selecteren van een Expansion Board geeft de Triton enkel een 'Initial Program' of een Initial Combi' aan.

De handleidingen bij me maar die geven hierover geen uitsluitsel.

Iemand een idee wat te doen?

Alvast bedankt!

Mike,
softtarzan

Bij de expansieboards voor de triton zitten bij ieder board (als je die hebt gekocht) een floppy.
Op die floppy staan de namen van de programs en de multi's.
Deze floppy heeft je triton dus nodig om de juiste naam aan de programs en Multi's te geven van de nieuwe boards.
Aangezien dit alles niet meegebakken is op de expansieboards.

O

O

Origineel geplaatst door Kenny
Bij de expansieboards voor de triton zitten bij ieder board (als je die hebt gekocht) een floppy.
Op die floppy staan de namen van de programs en de multi's.
Deze floppy heeft je triton dus nodig om de juiste naam aan de programs en Multi's te geven van de nieuwe boards.
Aangezien dit alles niet meegebakken is op de expansieboards.

Dank Kenny,

Yep, ik heb er hier wel een enorm pak floppies bij van de bruikleengever van de Triton, maar het is toch zeker niet zo dat je iedere keer als je de Triton aanzet die floppies weer opnieuw moet gaan laden neem ik aan? Ik bedoel, het is inmiddels 2005 (al is de Triton misschien van 2003 ofzo...) Komt me ook wat merkwaardig voor omdat ik'm eerder zelf bij de eigenaar in de studio even heb aangezet en volgens mij kon ik toen zo bij alle programs van de expansies komen, of vergis ik me nu heel sterk...?

Alvast dank voor je reactie,

Mike

Re: O

Re: O

Origineel geplaatst door softtarzan
Dank Kenny,

Yep, ik heb er hier wel een enorm pak floppies bij van de bruikleengever van de Triton, maar het is toch zeker niet zo dat je iedere keer als je de Triton aanzet die floppies weer opnieuw moet gaan laden neem ik aan? Ik bedoel, het is inmiddels 2005 (al is de Triton misschien van 2003 ofzo...) Komt me ook wat merkwaardig voor omdat ik'm eerder zelf bij de eigenaar in de studio even heb aangezet en volgens mij kon ik toen zo bij alle programs van de expansies komen, of vergis ik me nu heel sterk...?

Alvast dank voor je reactie,

Mike

Toen ik mijn triton kocht had ik een soort van hetzelfde probleem. Ik heb de normale sounbank opnieuw geinstaleerd (idd met floppy). Misschien moet je de soundsbanks en daarna de exp-soundbaks opnieuw instaleren...

Back