Snah
Ingeburgerd
Hi allemaal
Ik ben 25 en maak al weer een aantal jaartjes muziek... ben vroeger begonnen met trackers.. zoals modedit/screamtracker/fasttracker;-)))
Nu werk ik (gelukkig) al weer een tijd met cubase en heb een roland d20/ Yamaha rm1x/ korg x5dr/ virusC /terratec ews 64xl...
Mijn muziek zit een beetje in de ambient/experimenteel/idm hoek... maar hokjes blijven altijd lastig vind ik... Ik maak ook af en toe muziek voor kleine filmpjes...
Grote helden zijn o.a.:
Biosphere, Fennesz, Boards of Canada, Autechre, Aphex Twin, Plaid, Jega,Orb, Hawtin ...etc.etc etc etc...
. oh ja en waar het voor mij begon...Saunderson, Model 500, Derrick May, 808state, Mr Fingers........ etc. etc ;-)
Ik hoop dat ik van jullie allemaal nog veel kan leren (misschien jullie ook een beetje van mij) en dat we veel inf kunnen uitwisselen...
Groeten
Snah
Ik ben 25 en maak al weer een aantal jaartjes muziek... ben vroeger begonnen met trackers.. zoals modedit/screamtracker/fasttracker;-)))
Nu werk ik (gelukkig) al weer een tijd met cubase en heb een roland d20/ Yamaha rm1x/ korg x5dr/ virusC /terratec ews 64xl...
Mijn muziek zit een beetje in de ambient/experimenteel/idm hoek... maar hokjes blijven altijd lastig vind ik... Ik maak ook af en toe muziek voor kleine filmpjes...
Grote helden zijn o.a.:
Biosphere, Fennesz, Boards of Canada, Autechre, Aphex Twin, Plaid, Jega,Orb, Hawtin ...etc.etc etc etc...
. oh ja en waar het voor mij begon...Saunderson, Model 500, Derrick May, 808state, Mr Fingers........ etc. etc ;-) Ik hoop dat ik van jullie allemaal nog veel kan leren (misschien jullie ook een beetje van mij) en dat we veel inf kunnen uitwisselen...
Groeten
Snah