Hallo Iedereen

Snah

Ingeburgerd
Hi allemaal

Ik ben 25 en maak al weer een aantal jaartjes muziek... ben vroeger begonnen met trackers.. zoals modedit/screamtracker/fasttracker;-)))
Nu werk ik (gelukkig) al weer een tijd met cubase en heb een roland d20/ Yamaha rm1x/ korg x5dr/ virusC /terratec ews 64xl...

Mijn muziek zit een beetje in de ambient/experimenteel/idm hoek... maar hokjes blijven altijd lastig vind ik... Ik maak ook af en toe muziek voor kleine filmpjes...

Grote helden zijn o.a.:
Biosphere, Fennesz, Boards of Canada, Autechre, Aphex Twin, Plaid, Jega,Orb, Hawtin ...etc.etc etc etc...;). oh ja en waar het voor mij begon...Saunderson, Model 500, Derrick May, 808state, Mr Fingers........ etc. etc ;-)

Ik hoop dat ik van jullie allemaal nog veel kan leren (misschien jullie ook een beetje van mij) en dat we veel inf kunnen uitwisselen...

Groeten
Snah

Hej, hans!

Lekkere cola gehad?

Re: Hallo Iedereen

Origineel geplaatst door Snah
Grote helden zijn o.a.:
Biosphere, Fennesz, Boards of Canada, Autechre, Aphex Twin, Plaid, Jega,Orb, Hawtin ...etc.etc etc etc...;). oh ja en waar het voor mij begon...Saunderson, Model 500, Derrick May, 808state, Mr Fingers........ etc. etc ;-)

Ik hoop dat ik van jullie allemaal nog veel kan leren (misschien jullie ook een beetje van mij) en dat we veel inf kunnen uitwisselen...

Groeten
Snah

Yahoo, nog een ORB fan! Yahooooo!

WELKOM!!

ollah snah!
moklew po teh murof!

inderdaad, dat zijn grote helden allemaal. ook mijn voorbeelden, stuk voor stuk.
ik ben gelijk benieuwd naar je muziek!

bro? Wat is dat?

ORB Man! Ken je dat niet Johnny?
Little Fluffy Clouds, Blue room (60minuten versie) allemaal klassiekers!

Origineel geplaatst door Frans Bauer

Little Fluffy Clouds

Da's inderdaad een super lekker nummertje, de hele cd waar die opstaat is trouwens super. Doen die Orbs nog eigenlijk iets?

O ja, welkom he!

Greetz,

Yawgmoth

Welkom!
En ik kan me helemaal vinden in je muzikale voorkeur!
ook ik ben benieuwd naar je muziek.
Groetjes.

Back