Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cream
Je kan hem hier even bedanken en je bevindingen over de bugfix geven.Ik kan het helaas nog ff niet uittesten maar het zal wel goed zitten.Ik bedank yawgmoth voor de mooie plaatjes.![]()
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Heb nu de Minimoog look erop, zal nog wel eens wat shots linken.

Origineel geplaatst door mikemix
Ben benieuwd Martijn.![]()
![]()
Invogue theme heeft imho wel wat van de minimoog look weg. Patch werkt dus goed![]()

Hmmm, werkt inspirerend!
Je gelooft het nooit, maar volgende week ga ik weer een S5000 ophalen.![]()
S5000 blijft fijn vooral de 16x uit + usb comebo voegt nogal wat aan m'n setup toe. Heb ca. 200 drumpatches op de Nord Modular gemaakt en daar samples van gemaakt, en gebruik dat als standaard setting voor m'n S5k. Het DSP vermogen van m'n NM wordt zo lekker ontlast. 
Ik wist niet dat je naar Grou komt?S5000 blijft fijn vooral de 16x uit + usb comebo voegt nogal wat aan m'n setup toe. Heb ca. 200 drumpatches op de Nord Modular gemaakt en daar samples van gemaakt, en gebruik dat als standaard setting voor m'n S5k. Het DSP vermogen van m'n NM wordt zo lekker ontlast.
![]()

Maar die koffie van jou is veels te lekker.![]()
Deze 5000 heeft ook 16out en jawel, het USB boardje.
Mmm, nu maak je me nieuwsgierig naar die NM patches.![]()
Misschien ga ik hem nog eens voor de weggeef beschikbaar stellen, maar dit jaar nog niet.