[Akai.sys] Wazig verschil in program weergave

Volgens mij heeft Hollowsun ff snel een fix gemaakt ofzo. :)

hopla

Ik heb het nog niet geprobeerd maar het ziet er goed uit.

Als ik thuis ben zal ik het checken. Die gozer van Hollow Sun heeft volgens mij Akai.sys of de S5/6k mede ontwikkeld.

Je kan hem hier even bedanken en je bevindingen over de bugfix geven.Ik kan het helaas nog ff niet uittesten maar het zal wel goed zitten.Ik bedank yawgmoth voor de mooie plaatjes.:biertje:

Origineel geplaatst door cream
Je kan hem hier even bedanken en je bevindingen over de bugfix geven.Ik kan het helaas nog ff niet uittesten maar het zal wel goed zitten.Ik bedank yawgmoth voor de mooie plaatjes.:biertje:

Heb nu de Minimoog look erop, zal nog wel eens wat shots linken.

Origineel geplaatst door mikemix
Ben benieuwd Martijn.:)

na_hollow_sun_patch.JPG

Invogue theme heeft imho wel wat van de minimoog look weg. Patch werkt dus goed :okdan:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
na_hollow_sun_patch.JPG

Invogue theme heeft imho wel wat van de minimoog look weg. Patch werkt dus goed :okdan:

Hmmm, werkt inspirerend!
Je gelooft het nooit, maar volgende week ga ik weer een S5000 ophalen.8D

Hmmm, werkt inspirerend!
Je gelooft het nooit, maar volgende week ga ik weer een S5000 ophalen.8D

Ik wist niet dat je naar Grou komt? :D S5000 blijft fijn vooral de 16x uit + usb comebo voegt nogal wat aan m'n setup toe. Heb ca. 200 drumpatches op de Nord Modular gemaakt en daar samples van gemaakt, en gebruik dat als standaard setting voor m'n S5k. Het DSP vermogen van m'n NM wordt zo lekker ontlast. 8)

Ik wist niet dat je naar Grou komt? :D S5000 blijft fijn vooral de 16x uit + usb comebo voegt nogal wat aan m'n setup toe. Heb ca. 200 drumpatches op de Nord Modular gemaakt en daar samples van gemaakt, en gebruik dat als standaard setting voor m'n S5k. Het DSP vermogen van m'n NM wordt zo lekker ontlast. 8)

Maar die koffie van jou is veels te lekker.:koffie:

Deze 5000 heeft ook 16out en jawel, het USB boardje.
Mmm, nu maak je me nieuwsgierig naar die NM patches.:{

Maar die koffie van jou is veels te lekker.:koffie:

Deze 5000 heeft ook 16out en jawel, het USB boardje.
Mmm, nu maak je me nieuwsgierig naar die NM patches.:{

Misschien ga ik hem nog eens voor de weggeef beschikbaar stellen, maar dit jaar nog niet.

Misschien ga ik hem nog eens voor de weggeef beschikbaar stellen, maar dit jaar nog niet.

Hoezo? Moet je de rechten nog klaren? 8D

Nope, gewoon een bak werk aangehad en er geestelijk nog niet klaar voor dat alles zomaar door iedereen met een internet verbinding te laten verkrachten 8)

Vergelijkbare discussies

Back