Filmpje 303 historie

ik had het filmpje al een paar keer gezien maar toen ik hem net zag viel me op dat er zelfs een foutje in zit. als ze het hebben over de instellingen die je kan doen op de 303 zeggen ze dat je kunt schakelen tussen een "sawtooth" en een "sine wave". dit moet natuurlijk sawtooth en SQUARE WAVE zijn :stupid . maar blijft een leuk filmpje :D

Origineel geplaatst door Sly Dog
Dat verhaal over Madonna en The Prodigy vond ik ook niet waterdicht maar zal waarschijnlijk wel meer bedoeld zijn geweest om uit te leggen op elke manier dergelijke geluiden getweaked worden en hoe groot de populariteit van dergelijke geluiden vandaag de dag nog steeds is.

okok ondertussen ff quick time installen ;.....[tsja een nieuwe harddrive ,....]

maar prodigy ,...tb ?
in den beginne deed ie heel veel met de w30 / nirdlead preset nr 66 is een identieke sound[volgens nerdlead makers ....]
live zagje howlet veel optreden met de nlead1 geen tb

Origineel geplaatst door trash
Wat een gezeik weer, wees blij dat iemand de moeite neemt om zo'n filmpje te maken.
Je krijgt het toch gratis, damn man.

IDD ,..; DEZE VAN DE AMEN BRAEK OOK ERG OK ,..BREAK BEAT GEMAAKT IN 1969 DOOR DE WILSON ...LIEP UIT TOT DE D& B SCENE EN MUZIEK HYPE EN IS NU GE LICENSED DOOR ZERO G SAMPL CD,S ......????

JAJAJA
http://nkhstudio.com/pages/popup_amen.html :dubbel:

Laatst gewijzigd:
Ken het fimlpje al lang va, de amen break ...maar gelicensed door zero g????
Staat wel ergens op hun sample cd's ( voor luie gladioolrakkers) maar wil daarom nog niet zeggen dat zei de enigste zijn die de rechten hebben vervorwen over de amen break
Kdum......tschak...........kdum..tschak
prut prut pr

Origineel geplaatst door R-ond
okok ondertussen ff quick time installen ;.....[tsja een nieuwe harddrive ,....]

maar prodigy ,...tb ?
in den beginne deed ie heel veel met de w30 / nirdlead preset nr 66 is een identieke sound[volgens nerdlead makers ....]
live zagje howlet veel optreden met de nlead1 geen tb

Op de dvd (live at brixton geloof ik) heeft ie toch een 303 staan en ook al op experience bij o.a. weather experience gebruikte hij een 303.
Nordlead zie je idd altijd staan, soms wel twee zelfs. Al die moeite met zo'n setup en dan volgens mij niet eens live spelen . Ten minste, dat idee heb ik als ik dat optreden zie.

Origineel geplaatst door dsil
Al die moeite met zo'n setup en dan volgens mij niet eens live spelen . Ten minste, dat idee heb ik als ik dat optreden zie.

Op youtube staat er nog zo'n voorbeeld.
Synthesizer medley 1985
Thomas Dolby doet na 1min15sec maar moeite om een melodie te spelen op zijn TR-606 drumcomputer.
Althans ik denk dat het een 606 is. Het kan ook een 303 zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=ZZEGHnAxEpo

Back