Hiphop/ triphop & downbeat

INLAND EMPIRE

Ouwe rot
Hier is mn webspace. Ik hoop dat jet een beetje aangename muziek vindt. Alles is in elkander gestoken met een MPCtje en midi toetsen

Mn favorieten zijn: Considering Transitions, Goodbye Dave & Drum Transpose
Der is ook een rapper in het spel maar die hoor je nog niet. Hij is teksten aan het maken voor Our Transmission & The Emphasis Of A Sound

Groetss

Zo'n complete site zie je niet vaak... En nog nette muziek ook. :okdan: Kom m aar op met die rapper!

considering transitions vond ik inderdaad de sterkste, keurig geprogrammeerd!

bedankt :)
enkel vind ik de piano te veel stereo hebben in die track. bas, drumgeweld en andere zooi is allemaal puur mono. Het is echter een lastig karwei om een volledig stereo program een beetje mono te laten klinken op mn mpc :( .. tenzij ik elke sample mono zet maar dan kan ik weer geen stereo gebruiken
Elke track apart opnemen door de aparte uitgangen is ook geen optie want dan verlies ik mn "mpc sound" een beetje (veel). Ik doe liever alles meteen in de mp en dan alles in 1 keer bouncen en via usb naar internet of ander medium :)
Maar dus nu moet ik een manier vinden om stereo programs mono te laten klinken

Een complete website? Is dat een beetje ironisch bedoeld? kHeb op 20 minuutjes iets in elkander geflanst en dit is het resultaat. ik ben zelfs een contacteeradres vergeten te vermelden..
Het ventje is wel cool he :D

Vrienden zeggen dat ik maar eens naar platenlabels moet gaan demozenden. Dit zijn vrienden dus zij zijn misschien wat subjectief ingesteld. Dermee dat ik hier eens kom polsen :)

cheerio

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
Is er nog iemand die zin heeft om eens te luisteren naar mn tracks? :peukie:

Ik mag het niet zeggen maar eigenlijk is het hier een ordinair trance-forum hoor. :bekdicht:

Is er nog iemand die zin heeft om eens te luisteren naar mn tracks?

Ja, best wel maar ik krijg even een blanco explorerer in een flits en ben daarna weer terug op je site. Zijn er speciale plugins nodig of zo ?

Origineel geplaatst door falafelbiels
Ik mag het niet zeggen maar eigenlijk is het hier een ordinair trance-forum hoor. :bekdicht:

valt wel mee toch?

trance is nou eenmaal een populaire muzieksoort dus is het niet gek als het overgrote deel van de forumgepeupelte van die troep houdt

t zijn zipfiles...

mss kun je beter je tracks ff als mp3's uploaden als je webspace dit toelaat...het is ook niet zo praktisch
met de stream samen want je player loopt er door vast als je de track meteen wilt afspelen...kan verwarrend werken...

the emphasis of a sound - drums vind ik niet zo mooi...qua sound en ritme niet...te veel kick voor mijn
smaak en te synthetisch qua sound...
de trompet is leuk maar je loopt m wel heel kort achter elkaar en vaak...dan komt een aardige change
welke ik beetje te droog vind gemixt (en ben zelf abolsuut niet scheutig met reverb!)...

our transmission - lekker...fijne drums, t geheel is mooi vol maar niet druk...piano van axlerod?

considering - opnieuw erg lekker..zeer creatieve drums...vind ze echter qua sound wat te clean en ze breken niet door...wellicht kan een extra drum ernaast + filter dit verhelpen...mag van mij iets meer reverb op de hihats ook...lekkere change nog ff aan t einde...zeer fijne strings!

mja ondanks een paar puntjes van kritiek van mijn kant, toch lekkere composities...
je drums vind ik vooral goed maar nog net wat te clean...ze mogen wat viezer en ietsje zwaarder gemixt...
pluspunt is de variatie, welke ik zeer netjes vind....monnikenwerk me dunkt!

hee thanks, interessante review :)

ze zijn gezipped omdat er een loopje loopt in de index. Komt in de toekomst verandering in!

Een monikkenweerk is dit met een MPC zeker en vast niet. Ik vrees dat als je het met een pc moet gaan doen, je na een paar tracks een klauwehand hebt ;) ... Een mpc is voor dit soort werkjes gemaakt peins ik :halleluja

Our Transmisson... Kan zijn dat die piano van ene Axlerod is.. zou het ni weten. Our Transmission is bijna helemaal gesampled van allerlei films, behalve de drums & de basslijn.

Ik heb net mn website offline gezet. Ik ge hem updaten met extra tracks en nieuwe artwork.
Er is een voorlopige index met een gloednieuw nummer. The Drumteacher ...
Ik heb net ook een nieuwe artiestennaam gevonden; * . Wat vindt men ervan?

groet

Oh ja, Dilago.. Wat bedoel je met "de drums zijn te zwaar gemixt" ? :)

The Drumteacher (In MP3)

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE

Oh ja, Dilago.. Wat bedoel je met "de drums zijn te zwaar gemixt" ? :)

The Drumteacher (In MP3)

dat ze iets meer reverb mogen...
the soloist vind ik niet bijster origineel 2 be honest

lekkere track trouwens

Thx.
Nieuwe website is online. The Drumteacher (Teacher of the drums) is geupdate.

btw, tis * ipv * ;)

*

Last edited by a moderator:
Back