Machinedrum sample cd 50 euro

Creative

Stamgast
Is iemand bekend met deze sample cd ? De machine drum compleet leeg gesampled en leuke verschillende kicks ?
Van die demo's op de Elektron website werd ik niet echt vrolijk ik hoop dat de sample cd beter is.

Het goedkope alternatief of een miskoop dat is de vraag:

http://www.machinedrum.com/mdsamplecd.php

iemand die em heeft ?

Hmmm, als dat verkoopt, ga ik ook eens wat synths en drumbakjes leegsamplen en te koop zetten!!

:eureka:

wel ik heb destijds die sample cd besteld van de machinedrum om een gedacht te hebben van wat dit monster allemaal zo een beetje kan produceren kwa sounds...
omdat ik in belgie woon en er hier nergens een machinedrum te bespeuren was om op te jammen.

Intussen heb ik een echte, en die overheerst... tis een drumbak die leeft en dat miste ik op die sample cd.
als je geen alternatief hebt om een machinedrum te gaan beluisteren is die sample cd een goeie optie.

Die sample cd heeft me destijds toch wel overtuigd, deze klonk goed. Dan reste me enkel nog de sound levendiger krijgen en met een echte is dit geen probleem :d

ik heb die sample cd trouwens nog liggen

Origineel geplaatst door Baal-Zebub
Miskoop.

idd. heb hem ook geluisterd en er mee gepield, maar vond het een misselijke bak, laat staan dat ik er een sample cd van zou gaan kopen voor 50! met een pc en wat plugins kan je meer dan met dat ding. laat staan de sound opzich. die machinedrums werden door velen ook redelijk snel weer van de hand gedaan en dat terwijl er in het begin aardig wat lovende woorden over werden gesproken. :r

die sample cd doet de md lang geen eer aan .... ik heb m ook .. geluiden die erop staan moeten gedesigned zijn door pro engineers :Z

Maar elke idioot zonder oefening kan binnen 1 minuut dezelfde sounds uit die md krijgen....
Als iemand toch perse die cd wil kopen, voor 35 euro incl verzend kosten, laat maar ff prive berichtje achter :)

Origineel geplaatst door Photine
idd. heb hem ook geluisterd en er mee gepield, maar vond het een misselijke bak, laat staan dat ik er een sample cd van zou gaan kopen voor 50! met een pc en wat plugins kan je meer dan met dat ding. laat staan de sound opzich. die machinedrums werden door velen ook redelijk snel weer van de hand gedaan en dat terwijl er in het begin aardig wat lovende woorden over werden gesproken. :r

:dubbel: idd defragmenteren bvb :dubbel:

Tja smaken verschillen dan toch denk ik. Heb de samplecd geleend en er staan idd sounds op die je zeer makkelijk met de machinedrum kunt maken. Mensen die een machinedrum kopen en hem na 3 weken alweer wegdoen zullen nooit ervaren hoe vet een machinedrum echt kan zijn (is met elke gear zo denk ik).

Ik heb in ieder geval erg veel plezier van m'n MD. Is echt het centrum van mijn setup geworden en nu met de UW upgrade issie helemaal fantastisch om live weer extra dingen mee te doen.

En of je met een plugin makkelijk de MD na kunt doen? Ik betwijfel het. Ik heb alle drum plugins geprobeerd en ben nog nooit in de buurt gekomen van wat ik met de MD voor elkaar krijg. Microtonic, DR008, attack, Battery, ze redden het allemaal niet. Bovendien hebben de meeste van deze geen eigen sequencer.

Er worden overigens nog steeds net zo lovende woorden over gesproken hoor. Beetje rare reply van je!

Lul niet zo slap!

De md werkt superfijn.

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Lul niet zo slap!

De md werkt superfijn.

Mijn reply was wat genuanceerder maar we bedoelde hetzelfde denk ik :D

ja ,man precies.

Koop gewoon lekker reason joh, dat is toch allemaal veel beter.

Hmmmm, best een idee!! 'k Verkoop gewoon m'n Virus en koop die CD, da's veel beter!!

Hou ik lekker geld over om meer van zulke CD's te kopen! Hardware SUCKS!!

8o)

inderdaad, hardware sucks steeds meer....

viva la sample cd's ;)

Back