FL6 gaat eraan komen.

Origineel geplaatst door Jos Pos
Waar zie je dit staan op de site, waar kan je die beta afhalen?? ik vind het nl niet... (ben geregistreerd)

Ik was te voorbarig... Ik kletste maar wat uit m'n aars.

ziet er goed uit

waarom nou v6
de stap van 4.5 naar 5 vond ik ook al een sprong ... te veel winst willen maken met weinig veranderingen
noem m gewoon 5.1 of 5.5
verder :verkoght:

Origineel geplaatst door Patat Met
Volgens deze test is de Creative Soundblaster Live heel erg goed. Komt als 2e uit de test.

Mijn oren zeggen iets anders.

dat is ook de enige hardware in de test, voor de rest is het allemaal software.

FL6 GAAF!!

Dit pakket wordt steeds beter en dit ziet er veel belovend uit.

Het maakt in ieder geval grotere sprongen dan CUBASE of Ableton live.
Hopenlijk zetten ze dit door.

Ik voel me thuis bij FL.

Origineel geplaatst door mc_kwok
De soundengine zal wel goed zitten, maar met iedere release komen er van die native generators en fx bij die klinken als een krant. 3xosc, fruity kick, fruity keys etc. De plugs die wel enigzins goed klinken zijn natuurlijk weer shareware.

Als ik die pics hier zie dan zijn het dus weer voornamelijk nieuwe generators en fx.

Verder vind ik dat er helemaal niets mis is met fruity :)

Ik moest toch ff wat zeggen over je opmerking over de 3xosc. ;)
Die klinkt zeker niet als een krant als je er een beetkje creatief mee overweg gaat met fx:eureka:

dat gaat me echt te ver... hij is dan wel klein maar...ohhhhhhhhhh zo fijn:D ;)

Origineel geplaatst door Unic
Ik moest toch ff wat zeggen over je opmerking over de 3xosc. ;)
Die klinkt zeker niet als een krant als je er een beetkje creatief mee overweg gaat met fx:eureka:

dat gaat me echt te ver... hij is dan wel klein maar...ohhhhhhhhhh zo fijn:D ;)

En dat is precies wat ik bedoel. Die generators zoals 3xosc klinken van zichzelf niet goed genoeg.

Origineel geplaatst door mc_kwok
En dat is precies wat ik bedoel. Die generators zoals 3xosc klinken van zichzelf niet goed genoeg.

hmmzz..ok..maaaaaaar het resultaat vind ik uitstekend, dus gezien het feit dat het een simpele generator is vind ik het geluid naar behoren. je kan er van alles mee:)
Maar ja, ieder zijn mening:D

laat ik het anders zeggen: de 3xosc is perfect om een sfeer neer te zetten in de vorm van erpegio's of een apart klinkende pad.

dit bedoel ik dus.

dit zijn is 6 x de 3xosc... na 24 seconde komt er de A-synth bij.

Dit gebruik ik voornamelijk voor de sfeer. Dus de verdere kracht van het nummer komt verder uit andere instrumenten die je nu niet hoord.
Maar ik vind dit zeker niet als een krant klinken dus.:)

Attachments

• example 3xosc sfeer.mp3
    469,4 KB · Bekeken: 111
Back