Coron analog delay....anyone?

Hooihuis

Acta est fabula
Ik heb een vraagje voor alle delay-freaks en liefhebbers van effectpedaaltjes in het algemeen. Van de week heb ik een Coron analoge delay op de kop getikt op Marktplaats en die ga ik a.s. zaterdag ophalen. Ik heb hem voor een mooie prijs denk ik (E 25,-) maar als ik op internet kijk is er vrijwel niets over te vinden.

Is iemand bekend met dit apparaat en zo ja, is hij vergelijkbaar met andere BBD-delays? Ik heb al een Ibanez AD-80 en die klinkt helemaal te gek, maar ik ga er niet automatisch van uit dat deze nieuwe aanwinst ook zo klinkt.

En oh ja, volgens mij ziet hij er uit zoals op het plaatje....(die kon ik nog net WEL vinden via google :) )

Bedankt maar weer voor de reacties!

Attachments

• coron_delay_001.jpg
    coron_delay_001.jpg
    9,1 KB · Bekeken: 117
Mmmmmmmmmmmhhhh......ik denk dat er maar weinig over bekend is... In de meeste gevallen betekent dat niet veel goeds :D

Maar ach, ik zie het wel. Als hij een beetje okee is dan ga ik er wel een 18V adapter voor kopen, want batterijen is niks natuurlijk.

To be continued....

Maak je niet druk....ik heb ook 25,- geboden en blijkbaar achter het net gevist. als hij niet bevalt weet je aan wie je hem weer kan doorverkopen.

Back