Melodica

Origineel geplaatst door trigg
zodat ik daar bij een kampvuurtje de blits mee kan maken, dat zie ik met een vl-1 nog niet zo snel gebeuren :D

Bij een kampvuurtje? Dat ding is gemaakt van walnotenhout! Need I say more? :D

Origineel geplaatst door Arv
En dat asemen in dat ding is ook moeilijk na te doen!

Dan zet ik daar toch gewoon een sample onder van iemand die diep ademhaalt?
Zie https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=49253

;)

Origineel geplaatst door Hanz
Bij een kampvuurtje? Dat ding is gemaakt van walnotenhout! Need I say more? :D

Ghehe, ja hij zal vast goed branden ja... maar of dat nou zo geweldig klinkt is nog maar de vraag

In ieder geval heb ik ook een passie voor on-the-road instrumenten die zonder stroom kunnen functioneren,
en daar is de melodica een uitstekend voorbeeld van (naast bv. mijn recent aangeschafte xaphoon)

Ik zal binnenkort eens wat posten waar ik de melodica in heb gebruikt......

Totaal off topic, maar toch nodig blijkbaar:

Smackos, als je je MC500 II kwijt wil, check dan eens je PB joh. Ik heb de laatste 2 dagen al 2 PB's gestuurd en een mailtje, maar krijg totaal geen reactie.
Dus check es even joh ;)

Tot hoors ... en succes met je melodica-zoektocht :).

:doei:

Danny check je P.B :D

ik zag laatst bij rock palace echt een paar melodica's staan.

Dat zal dan wel stock zijn? Ik ga binnenkort wel eens op verkenning...maar liever niet bij rock palace, want dat vind ik echt zo een kutwinkel.

In den haag bij een kinderzaakje hebben ze er een liggen. Het is op het hoekje van de piet heinstraat en de toussaintkade. Ik heb ´m er een paar maanden geleden zien liggen, dus weet niet of ie er nog is. Ik weet trouwens ook niet of het een goede of slechte is want heb weinig verstand van die dingen.

Hoop voor je dat het wat is!

Smackos ik zie je volgend jaar wel op North sea jazz :D

Ook van deze prachtige site, slechts $10

Een oplaasbare synthesizer!

Wout

Attachments

• inflatablekeyboard.jpg
    inflatablekeyboard.jpg
    5,7 KB · Bekeken: 108
Laatst ook al een melodica gekocht, en toen na een poosje nóg een. Blijkt dat ik ze leuk vind!

Dit is de laatste aanwinst, gekocht bij
Thomann

Op eentje zit nu een contactmicrofoon en die gaat zo de G2 in, da's ook leuk:engel:

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ook van deze prachtige site, slechts $10

Een oplaasbare synthesizer!

Wout

jammer dat ze geen keuze uit meerdere modellen hebben, ik had graag in het zwembad op een opblaasbare Moog 3c rondgedobbert...8)

Back