Standing

fuse

Gepokt en gemazeld
Of is het gewoon niks?

/me likes wel

ik zou bij die drumbreak dat delay-dingetje eruit halen. hij kabbelt daar iets door terwijl ie volgens mij daar recht in je bek moet.. mss eeen dik geluid erbij daar of zow, aggressiever, zodat je later dat kabbelende weer lekker vindt

sound is erg ok imo

lekker geluid idd. maar op mij komt de track als een basis over. er moet nog iets bij naar mijn idee om er wat meer spanning in te brengen.

Ja, er zitten leuke dingen in... het klinkt imo ook nog wel als een soort van basis waar een beetje overheen gejamd is. Ik mis nog een beetje structuur en ik zou de sound nog wat levendiger maken met een meer rollende beat en baslijn of juist wat voller (met wat strings erbij ofzo)

In ieder geval lijkt het erop dat je leuke dingen kan doen met Live 5 :)

Dat bedoel ik. Live5 pwned!

Klinkt wel owke, maar 'k vind 'm niet echt super. Niet alles is even boeiend vind ik. 't Ritme is wel tof en vanaf 1.37 ga je daar leuk mee freaken. Ik mis alleen in dat stuk wat te veel de 'human feel', het is wat te strak en te statisch. Alle synthsound zijn mooi vol, en sluiten goed op elkaar aan. Vooral dat snelle, korte geluid op de achtergrond, met panning effecten zorgt voor veel drive :).

Wat me trouwens opvalt bij deze track, en ook bij je release ABCD, is dat alles zo clean is. De geluiden, de mix, alles is heel steriel. Terwijl bij dit soort muziek het soms best wat ruig mag, misschien iets meer lofi, of een groffere mix. Maar da's mijn mening natuurlijk.

Ja ik heb hier toch het gevoel bij van veel van je andere nummers, dat ze erg goed gemixt en geproduced zijn, maar dat het te braaf, te .. saai (sorry) kliinkt om mijn persoontje echt te te boeien. Dit sterkt ook weer mijn overtuiging dat apparatuur kwaliteit&kennis het ook niet allemaal is.
Probeer eens iets te maken dat gewoon .. volkomen .. kut klinkt? Maar toch ook weer met behoud van je eigen stijl.

cheers!8)

Denk dat jullie te moeilijk doen hoor. Tijdens muzieken denk ik niet na, ik maak het gewoon.
Gewoon een trackje om te kijken hoe het werkt en na een half uurtje muizen krijg je zoiets.

Klinkt lekker fuse!

Ik vind het alleen wat eentonig. Kun je niet naar een ander akkoord gaan?

Goeie mix, trouwens :okdan:

Back