• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

steiberg studiocase /cubase se + plugins

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik heb er pas al over gemeld. ik had een tweedehands studiocase gekocht voor 125 euro, maar ik krijg de usb dongle niet herkend op mijn pc en notebook. ik installeer het programma, stop de dongle erin, daar gaat ook een klein ledje in branden, maar ik krijg steeds de boodschap dat de sleutel niet herkend wordt.

ik was het vlot zat en ook omdat ik alle usb-gaten vol had heb ik een tweedehands cubase vst met parallel-dongle gekocht. goed genoeg voor mij.

de studiocase ligt hier dus ongebruikt, mogelijk met een kapotte dongle.
volgens mij werken de plugins die erbij zitten in de case sowieso zonder dongle en misschien is de dongle wel te vervangen of doe ik iets niet goed.

als iemand de gok wil wagen voor 50 euro, stuur ik het pakket graag op.
(pakket = boekje, usb dongle, registratiekaart, originele cubase en plugin cd's)

deze kan echt dicht, bedankt voor tijd, plaats en aandacht.
jullie zijn geweldig!
:slotje: :verkoght:

(misschien moet ik even uitleggen: de laatste dagen met zo'n bleek zonnetje, smorgens bij het wakker worden al lekker licht, ik heb gewoon het voorjaar in mijn lijf, lekker de grote schoonmaak.
sorry.

:slotje: :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back