GroovyB3Solo
Stamgast
In het kader van "Laten we het eens helemaal anders doen deze zomer" wil ik m'n gear in huis enigzins aanpassen, en liefst without de use van euros van Dhr. ABN AMRO.... dus:
Mijn NordRack 2X ruilen voor een Nord Modular Keys [met voice expansion]
Mijn Yamaha EX5R ruilen voor een Korg TR Rack
(of de Nord Rack voor TR rack en de EX5R voor 'n Modular Keys mag ook natuurlijk)
Alle gear in huis zijn nooit buiten geweest en ook nog nooit mishandeld door toetsenvandalen, geleverd met rackoren [NR2X] , SCSI / 32 MB geheugen [EX5R] en originele handleidingen, de Nord zelfs met doos......
Als iemand een Nordlead 2X wil ruilen met mijn Rack (+ enige bijbetaling van mijn kant dan) wil ik d'r ook wel over denken.......
Geen andere ruilvoorstellen (tenzij Nordlead3 of G2, maar zulke mallotigen zullen het synthforum niet gauw bezoeken gok ik)
bring the summer make me happy
geen idee wat ik daarmee bedoel
graag reacties naar: bamischijf@hotmail.com of een PB kan ook natuurlijk
Mijn NordRack 2X ruilen voor een Nord Modular Keys [met voice expansion]
Mijn Yamaha EX5R ruilen voor een Korg TR Rack
(of de Nord Rack voor TR rack en de EX5R voor 'n Modular Keys mag ook natuurlijk)
Alle gear in huis zijn nooit buiten geweest en ook nog nooit mishandeld door toetsenvandalen, geleverd met rackoren [NR2X] , SCSI / 32 MB geheugen [EX5R] en originele handleidingen, de Nord zelfs met doos......
Als iemand een Nordlead 2X wil ruilen met mijn Rack (+ enige bijbetaling van mijn kant dan) wil ik d'r ook wel over denken.......
Geen andere ruilvoorstellen (tenzij Nordlead3 of G2, maar zulke mallotigen zullen het synthforum niet gauw bezoeken gok ik)
bring the summer make me happy
geen idee wat ik daarmee bedoel
graag reacties naar: bamischijf@hotmail.com of een PB kan ook natuurlijk