• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

NordRack2X/EX5R--Ruilen voor Nord Modular/ TR rack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GroovyB3Solo

Stamgast
In het kader van "Laten we het eens helemaal anders doen deze zomer" wil ik m'n gear in huis enigzins aanpassen, en liefst without de use van euros van Dhr. ABN AMRO.... dus:

Mijn NordRack 2X ruilen voor een Nord Modular Keys [met voice expansion]

Mijn Yamaha EX5R ruilen voor een Korg TR Rack

(of de Nord Rack voor TR rack en de EX5R voor 'n Modular Keys mag ook natuurlijk)

Alle gear in huis zijn nooit buiten geweest en ook nog nooit mishandeld door toetsenvandalen, geleverd met rackoren [NR2X] , SCSI / 32 MB geheugen [EX5R] en originele handleidingen, de Nord zelfs met doos......

Als iemand een Nordlead 2X wil ruilen met mijn Rack (+ enige bijbetaling van mijn kant dan) wil ik d'r ook wel over denken.......

Geen andere ruilvoorstellen (tenzij Nordlead3 of G2, maar zulke mallotigen zullen het synthforum niet gauw bezoeken gok ik)

bring the summer make me happy

geen idee wat ik daarmee bedoel

graag reacties naar: bamischijf@hotmail.com of een PB kan ook natuurlijk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back