Access Virus C / Indigo 2

Status
Please reply by conversation.

DirtRider

Ingeburgerd
Hello,

Ik zoek al een tijdje naar een Virus C of Indigo 2 (toch hetzelfde), met de laatste OS... Ik grijp er telkens naast :confused:

Dus als iemand er eentje te koop heft staan, en liefst in deftige conditie: stuur me een privé berichtje aub. Voor de juiste prijs is em verkocht *D

Bedankt!

Dom

Hallo, helaas heb ik geen virus voor je, maar omdat je zo specifiek stelt dat je er één met laatste os wilt. Het os is puur software matig en heeft niks met hardware te maken. Elke virus c/indigo 2 die je tegenkomt is te updaten naar een nieuwer os!

Het os is puur software matig en heeft niks met hardware te maken. Elke virus c/indigo 2 die je tegenkomt is te updaten naar een nieuwer os!

I know, toch bedankt voor de uitleg :D

Laatste OS wil zeggen dat ze er iets van kennen 8D

Origineel geplaatst door Riekoes
Hoe bedoel je?

Iemand die het laatste OS heeft is ook echt bezig met die synth en heeft niet 1 jaar geleden in de winkel iets gekocht en de preset doorlopen... Allee anyway...

Heeft iemand en Virus C? Anyone? PLEASE!? :{

Ok een B mag ook

Ok een B mag ook

Aloha,

Een Virus B is ook goed, dus, take it way, wie een Virus B, C of Indigo (2) heeft, let me know!

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Trouwens: Ik koop liever een synth van een noob als van een die hard waarvan de knoppen helemaal
gallie gedraaid zijn!

Ja inderdaad, ik zou juist graag een synth kopen van iemand die hem heeft gekocht en in de doos in de kast heeft gezet. Heb je een nagelnieuwe bak. Beter dan een bak waar de letter zijn evrsleten van het knoppendraaien en alle pots en het display naar de &^%*& is.

ook een goeie middag...

zijn alle hollanders zo vriendelijk of heb ik gewoon geluk gehad door u tegen het lijf te lopen?

Origineel geplaatst door DirtRider
ook een goeie middag...

zijn alle hollanders zo vriendelijk of heb ik gewoon geluk gehad door u tegen het lijf te lopen?

:D of zijn .......... :D

Origineel geplaatst door DirtRider
Iemand die het laatste OS heeft is ook echt bezig met die synth en
heeft niet 1 jaar geleden in de winkel iets gekocht en de preset doorlopen...

Geef mij dan maar 1 met een oud OS! 8o)

Status
Please reply by conversation.
Back