Een manier om een keyboard aan de muur te bevestigen ? (voorbeeld in deze post!)

Origineel geplaatst door 6 trak
opzich leuk maar ergens weer niet handig als je de synth wil meenemen naar een optreden of de eerstvolgende SF cartel meeting... voor $49.95 heb ik dan liever een normale stand...

Stands nemen onbeschoft veel ruimte in beslag, dat is leuk als je 2 of 3 synths hebt...

Ik heb gewoon van overal van die boekenplank rails opgehangen:

wall2.jpg

Werkt prima, alleen moet je voorzichtig zijn met het eraf halen (die steuntjes krijgen hun stabiliteit van het gewicht dat erop rust). En je moet de rails goed vastzetten met diepe beton schroeven, plus van die beton pluggen in de muren stoppen die zich vastzetten zodra je er een schroef indraaid. Voordeel is dat het met zo'n rails systeem lekker modulair is, je kunt makkelijk dingen verplaatsen en nieuwe steuntjes erbij kopen, en het is hartstikkegoedkoop.
De hangers zijn er ook in verschillende maten, je kunt je synths bijna rechtop tegen de muur zetten als je korte steuntjes koopt.
En met een paar planken erbij maak je ook nog extra ruimte voor al je desktop spullen, zoals drumcomputers enzo. Kun je mooi je buro vrij houden voor erm... meer desktop spul :D

Origineel geplaatst door Chinetti
Stands nemen onbeschoft veel ruimte in beslag, dat is leuk als je 2 of 3 synths hebt...

Ik heb gewoon van overal van die boekenplank rails opgehangen:

wall2.jpg

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice

we want more pics !!!!

Back