Analogue Systems Modular Workshop Gent

apollo

I love syntesaizer
De vorige workshop was een succes. Nu dinsdag een nieuwe. Voor zover ik weet vrije toegang.

Attachments

• asdemo.jpg
    asdemo.jpg
    142,7 KB · Bekeken: 120
Interessant, bedankt voor de tip.!

tis wel op een wat ongelukkige moment voor de werkende mens, zo midden in de week ... =(

Heeft ie die RS-370 module nog gedemonstreerd ?

Ik dacht niet dat die erop zat. Eén van de vragen was trouwens van een polyfone synth te patchen. Maar volgens hem was dat op het voorliggende systeem niet mogelijK.

mochten de bezoekers ook aan de synths komen? of moesten ze heel braaf kijken hoe 1 iemand alle plezier had? :D

Origineel geplaatst door apollo
Demo door Bob Williams. En het was heel interessant. 8)

Waart gij diegene die morgen een afspraak met Bob hebt? Ik was daar namelijk ook (blond met lang haar)...

En RS-370 was daar niet, maar macbeth M5 wel, iemand heeft gevraagd om deze te vergelijken met de opstelling van analogue systems en vond persoonlijk dat die tamelijk hetzelfde klonken met identieke instellingen.

Wel prachtig kwa geluid (en uitzicht), moest ik geld hebben ik zou weten wat kopen...

Origineel geplaatst door florisbogaert
Waart gij diegene die morgen een afspraak met Bob hebt? Ik was daar namelijk ook (blond met lang haar)...

Nee, dat was ik niet. Maar ik heb u wel gezien. :D

Ik was uiteraard de persoon met de fotocamera. :eureka:

Origineel geplaatst door isnieZot
mochten de bezoekers ook aan de synths komen? of moesten ze heel braaf kijken hoe 1 iemand alle plezier had? :D

Kan je geen plezier hebben zonder aan vanalles te komen? ;) Je mocht zeker zelf prutsen, maar het was toch vooral de bedoeling dat Bob toonde wat de AS in z'n mars had.

Wie van het forum hier heeft er eigenlijk Analogue Systems spullen in huis ?

Back