Monitorstands gezocht!

Status
Please reply by conversation.

Ethereal

Instant Fuck-up
Ok, topic says it all, ik zoek monitorstands! 2 stuks, moeten in goeie staat zijn.. Liefst die jongens van Quiklok! (De BS300 als ik het goed heb...)

Verzin maar een leuk prijsje, heb er anders ook nog een leuke Yamaha FB-01 8stemmige FM-synthmodule tegenover staan!

Lemme know! :okdan:

ja, ik wil graag tweede in rij zijn voor monitorstands aan eerlijke prijs

idd, BS-reeks van quiklok

hebben jullie niet iemand die handig is met ijzer ??

ik heb me eerste setje quicklocks (160 euro) wel gekocht maar ik had echt zoiets van dat kan ik zelf ook wel maken zeker voor dat geld

en me 2 setje heb ik dus ook laten maken (me pa is handig met lassen) ze zijn wel een stukje zwaarder omdat quicklock licht dun ijzer gebruikt maar ze staan dan ook veel steviger en doen kwa afwerking zeker niet onder voor de quicklocks

ik heb ze ook door iemand laten maken die handig is met ijzer etc... die heeft er 2 voor me in elkaar gelast, en de palen etc gevuld met zand... ik heb ze alleen nog hoeven verven.. scheelt enorm in de prijs, en zijn net zo goed :)

Iemand ervaring met die Samson dingen? (Te vinden op http://www.totalsonic.nl)
Zien dr ongeveer hetzelfde uit als de Quikloks, en kosten 55 euro per set van 2!!!

Misschien met hoop mensen tegelijk aanschaffen? Lekker oerhollandse kortingen :)

Waarom werkt die fucking edit-functie niet?

Maargoed, zie dat de stands, de MS200, niet goed op de site staan... Maargoed, het gaat dus om de MS200 speakerstands! Als je naar Samson -> speaker/mic stands -> speaker stands -> MS200 gaat krijg je wel een beschrijving van de MS200 stand, maar geen plaatje ervan... Plaatje is van de MS100!

Heb er wel een heel klein plaatje van gevonden:
ms200.jpg

Grote plaatje deed het eerder wel :confused:

Ik ben op zich ook wel geïnteresseerd. Iemand een idee waar je deze kunt kopen? Want dat "waar te koop" knopje op deze site doet niks. Sowieso een shop-site die het laatst in mei 2005 geupdate is geeft me niet heel veel vetrouwen...

Attachments

• samsons.jpg
    samsons.jpg
    23,7 KB · Bekeken: 89
natuurlijk waren bs300's van quiklok maar 33 per stuk dacht ik... samen 66, niet zoveel meer...

Dat weet ik dus ook niet.. Maar volgens mij zien ze er exact hetzelfde uit als de Quikloks!
Deze stands waren speciaal voor de grotere en zwaardere monitoren volgens de site...

een vriend van mij (divi op het forum) heeft de bs300's. werkt wel, en ik zou er tevreden mee zijn, doch wrs wel iets minder stabiel -hoewél- dan de bs348 (loodzware driepikkels) die ik ooit had (nooit vergeleken ofzo). heb me die toen laten aanpraten door de verkoper, omdat die stabieler stonden, en dus eerlijker geluid verzorgde, maar i don't give a fuck...
ik ga me lekker die bs300's aanschaffen, of deze samsons

Ik ben ondertussen voorzien van stands... Erg mooie zelfs :P

Voor Samson-stands-geinteresseerden-uit-de-achterhoek (leuk scrabble-woord trouwens), bij Vriese in Doetinchem hebben ze ze op voorraad voor 55 euro! (En de MS100 voor 49 euro).. Setprijs!

Status
Please reply by conversation.
Back