Zaterdag in Den Haag

sander

_
Mijn set:
Deze keer geen mpc, geen samples en geen midi. Gewoon een paar ouwe synths en een drumcomputer
en dan maar hopen dat er iets leuks uitkomt.

dystopia2.gif

Laatst gewijzigd:
Ik ben er ook bij, ben benieuwd! Heb inderdaad ook al van meerdere mensen gehoord dat Cosmic Force live erg gaaf is.

Cosmic force ;)

Zeer tof, verwacht dan ook vette vocoders......

Origineel geplaatst door Alexander
HAHAHA! Ik wilde net toevoegen dat ik wel ff langskom om de mede Haagse forumleden te supporten, maar welkom ben ik blijkbaar niet! Ehehehe! ;)

Tuurlijk ben je welkom. Ik zal ook nog wat Minor Threat en Reagan Youth plaatjes meenemen, om je te bekoren :)

Die flyer is gemaakt naar aanleiding van een discussie op Globaldarkness, nadat Nike het Minor Threat ontwerp had geplagieerd voor een reclame campagne. Het is typische Dystopia ironie, denk ik.

Origineel geplaatst door elektrovolt
mag ik mijn eigen fles vodka meenemen ?

Natuurlijk, je weet toch dat er niet gecontroleerd wordt. En de drank zit toch bij de entree prijs inbegrepen, dus om de drankverkoop kunnen ze het niet verbieden.

Zolang je maar met je bezopen kop van de apperatuur afblijft!

Veel mensen nemen sterke drank mee, dat is namelijk iets waarin Dystopia niet voorziet. Verder is er meestal wel genoeg bier en frisdrank. Maar hoe dan ook: de inkom wordt er niet minder door :)

Wat betreft de live acts: ik geloof dat Cosmic Force om 0.00 wil beginnen, waarschijnlijk zal hij dan ook de eerste live act zijn.

Back