Goeie .mid-files

Fuse, ik zie hier een schone taak voor je weggelegd! :eureka:

Jaaaahaaa, ik ben geen moddereter (hier).

Maar een site waar ook ringtones op staan mijdt ik uit principe.

Ringtones is bah!

Origineel geplaatst door meesha74
Ok, wil je dan 'es kijken of de files op deze pagina illegaal zijn. Ik kan er namelijk niet echt veel over vinden op die site....

wat een ongeloofelijke bullcrap.....:D

Origineel geplaatst door serif
wat een ongeloofelijke bullcrap.....:D

Wat bedoel je? De kwaliteit van de midi's of de site zelf?

En...inderdaad Zelf midi's maken is altijd mooier. Ik denk bovendien dat het idee van midi-files een beetje achterhaald is. Ik heb nog nooit een midi gehoord die beter klonk dan wat ik zelf kan maken. Maar ja, wat wil je als het afspeelbaar moet zijn op allerlei verschillende GM instrumenten.

Ik maak dan zelf ook nooit midi's. Waarom zou ik?

Anderen afzeiken is ook bah.

Origineel geplaatst door fuse
Anderen afzeiken is ook bah.

O, maar het heeft ook niks met afzeiken te maken. Ik vind gewoon de kwaliteit van de gemiddelde midi niet zo goed. Ik vind het dan ook niet echt de moeite om ze te gebruiken. Dan steek ik er liever zelf wat tijd in om iets te maken waar ik wel tevreden over ben. En wat ik al zei: Je kunt een midi nooit zo maken dat het op alle synths/ keyboards goed klinkt omdat je een aantal beperkingen hebt.

Ik wil helemaal niemand afzeiken!

Even terug naar de topic:

hoe kom je aan midi's?

- ga naar google
- typ genesis watcher of the skies MIDI
- of alan parsons MIDI
- of beatles paperback writer MIDI

en als je dan niet struikelt over de midi-files die je zoekt, ben je naar iets echt obscuurs op zoek.

nabewerken is bijna altijd nodig maar ze zijn vaak ook gemaakt door amateurs die jou al een hoop werk besparen door ze op internet te delen.

Ik las hier wel ergens 1 goede tip: mijdt sites met MIDI-ringtones. Dat is altijd van die commerciele zooi met veel popups en andere reclame.

Back