Koud he - Harry Vermeegen en Henk Spaan

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Zolang het decor maar tenminste twee deuren had!
En dan die timing...
De ene de deur links af en die andere die deur rechts op en dan sloten de dialogen naadloos aan!
scoorde ook niets voor niets hoge, zo niet DE hoogste, ogen qua kijkcijfers destijds... maar idd wat een timing!

Die kluchten, daar vond ik nou echt geen ene moer aan he. O o o wat vinden ze zichzelf leuk die 'acteurs'.

Origineel geplaatst door Arv
Die kluchten, daar vond ik nou echt geen ene moer aan he. O o o wat vinden ze zichzelf leuk die 'acteurs'.

Nou, ik wil niet belerend klinken...
Ik geef toe, ik zal nooit een kaartje kopen, maar...

Een kennis vroeg me eens mee naar een musical over Cole Porter, iets waar ik zelf nooit heen zou gaan. De kritieken in de kranten waren vernietigend: "Flauwe kul, want de liedjes waren gewoon Cole Porter songs, zoals 'White Christmas' en zo". Ik zat helemaal achterin en iedere keer dat er een liedje ingezet werd hoorde ik een rare brom. Eerst dacht ik aan een slechte geluidsinstallatie, maar ik kende dit theater te goed, dus daar lag het niet aan.
Verdomd, het waren al die oudjes in het publiek, die zaten mee te neurieën. (-) Voor me lag een zilver grijs koppentapijt. Die musical was er voor hen, niet voor mij. Ik zal André Hazes ook nooit meer afkraken, al koop ik nooit een CD van hem, laat staan dat ik ooit naar een life concert zal gaan...

Wout

Back