Koud he - Harry Vermeegen en Henk Spaan

JohnnyBusca

rocket scientist
wat zou er nou misgegaan zijn tussen die twee?
ok, henk heeft smaak en niveau en harry niet, maar dat wisten ze toch allebei al lang?

kwam trouwens een beetje pathetisch over, hoe harry zei dat ie even niks deed, maar zeker weer terug zou komen.

Origineel geplaatst door Leo
kwam trouwens een beetje pathetisch over, hoe harry zei dat ie even niks deed, maar zeker weer terug zou komen.
En hij bleef dat maar herhalen.. heel sneu.

koudhe.jpg

Wie speelde die pinquin ook al weer?

ik vind henk spaan ook een platte zak
die stem van die gast.. lachofikschietellende

ok, henk heeft smaak en niveau en harry niet, maar dat wisten ze toch allebei al lang?

Zo is het idd een beetje gegaan, Harry en Henk konden niet meer door een deur over de progammering en Henk was arrogant volgens zijn broer; die had ik een keer aan de balie toen ik R'dam werkte :) toen heb ik het gelijk gevraagd.

Heb me wel het schompes gelachen om Verona hoor. Dat gevloek en getier van ze vond ik prachtig.

Als ik kon kiezen tussen dit of die bagger van tegenwoordig... :bekdicht:

Jammer dat www.koudhe.nl offline is. Heb daar toch nog leuke filmpjes gedownload.

Dus ik vind het best wel "Kilo Utrecht Tango, mooi Kilo Utrecht Tango, zwaar Kilo Utrecht Tango..... Met Peren!!! Kilo Utrecht Tango..... ":D

Henk Spaan heeft evenmin enig nivo (beetje quasi intellectuele maar godsgruwelijk slechte gedichtjes schrijven over zoiets triviaals als vóétbàl...) maar is simpelweg te snobitisch om 't toe te geven, laat staan om langer geassocieerd te willen worden met iemand die gewoon overduidelijk een proleet is.

Origineel geplaatst door Chinetti
... nivo (... quasi intellectuele ..... triviaals ...) .... snobitisch ..... geassocieerd .... proleet.

Wat bedoelt ie?

Re: Koud he - Harry Vermeegen en Henk Spaan

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Eigenlijk nog niet eens zo slecht gemaakt. Wie zaten daar eigenlijk achter? Muzikaal gezien?

het klinkt ergens wel een beetje Goede Doel achtig (Henk & Henk dan)
Henk Westbroek is o.a. ook 1 van de redactueren achter het programma geweest...

En dan te bedenken dat hier een generatie zit die dit helemaal niet kent en zich nog maar nauwlijks Jiskefet kan herinneren. :W

Maar Popie Jopie was toch wel zeker een goeie en Edje Raketje zeer zeker ook wel van enigszins nivo. Maar een koud he muts of sjaal heb ik (gelukkig) nooit gehad.

Wat dacht je van Arie Boksbeugel en Brenda Steunbeer hehe?

Sla em poa!

Back