Koud he - Harry Vermeegen en Henk Spaan

Ik heb ook nog nooit begrepen, en nog steeds niet, waarom dit nooit eens herhaald wordt of op DVD uitgebracht wordt. Voor mij heeft het wel waarde, heb er echt dubbel om gelegen met m'n neef altijd, schitterend. We hadden ze zelfs op bandje opgenomen 8o)

Dus in plaats van op 6 zenders "0906 9966" "rijpe negerinnen" :r :r :r gewoon herhalingen van leuke programma's, da's toch niet zoveel gevraagd? :Z echt, een dezer dagen gaat de kabel eruit en kijk ik alleen nog maar DVD's en andere interessante dingen want ik vind het echt zwaar onder de maat allemaal.

Ik zeg: "Ach laat maar waaien..."

of deze

"Dat is lachen dat is lol, ik ga helemaal uit m'n bol.. als iemand onderuit gaat, met een rotgang op z'n hol!"

:okdan:

o en deze is ook wel toepasselijk:
"Prettig weekend, fuck de shit... zegt die trut die aan de balie zit" :D

Leuk, dat was de tijd dat ik 100 gulden verdiende per uitzending, ik was toen namelijk figurant. Ben maar 1 keer echt goed in beeld te zien geweest met de clip: doe een stapje naar voren en een stapje terug...Geweldige tijd:)

die2

die2

Wie kan mij helpen aan filmpjes van Spaan en vermeegen . Zoals die 2 /verona etc.
Omdat de site van koud he niet meer werkt.
Hoop echt wat te horen
.mvg
Kenny

Ik heb de webmakers dus al enkele weken geleden gemaild maar nog geen reactie gehad. Ik heb er dus niet al teveel hoop in dat die ooit nog online komt. :erm:

Maar die filmpjes , kun je die ergens dan van downloaden ?
Of wilt iemand die misschien mailen /verkopen etc

hehe the mounties... Piet Bambergen en René van Vooren :D

begonnen nutuulk met Bambergen en Fred Plevier, maar dat wist jij al toch wout?

Attachments

• mounties.jpg
    mounties.jpg
    35,9 KB · Bekeken: 96
Origineel geplaatst door 6 trak
... maar dat wist jij al toch wout?

Man!
We bleven er voor thuis!
De straten waren leeg :D

Wout

En nu de finale vraag (voor de oudjes of goeie googelaars)
Hoe heette de vrouw van Paul Vlaanderen?

Nou geef mij maar die goeie ouwe;

Barend Servet Show
Sjef van Oekels Diskohoek

Met illusture figuren als, Gerrit Dekzijl, Otto Kolkvet, Evert van der Pik en vele vele anderen.
(aantal jaar geleden werden ze op een nacht herhaald, weerzien op 3, gelukkig zat er toen een lege videoband in zodat ik 2 uur ofzo heb kunnen opnemen)

Maar idd, zend dit soort dingen, ook de mounties hehe top, heel de nacht uit i.p.v. die goedkope (na ja goedkoop zijn ze niet echt te noemen) sletten en snollen, die eigenlijk allemaal omgebouwde anaalridders zijn.

Septic, be careful what you wish for!

een vriend van mij heeft een DVD met de mounties.
We hebben dat laatst proberen te kijken maar dat gaat echt niet meer :)

Je staat echt versteld hoe slap die grappen nu zijn. *D

Sjef van Oekel was inderdaad helemaal goed.
Met illusture figuren als, Gerrit Dekzijl, Otto Kolkvet...

SUPER! :halleluja

FF geen grappen over Piet he..

Ik ben een fan.

Heb ook een dvd van
Theater van de lach
Precenteert (ja ja, met een c)
Piet Bambergen in
Dikke Vrienden

Een fijne DVD met rechts boven het Tros logo!

Jiehoe!

Origineel geplaatst door 6 trak
John Lanting, Rudi Falkenhagen etc... wat lekker chaotisch was dat altijd! erg gaaf idd :D

Zolang het decor maar tenminste twee deuren had!
En dan die timing...
De ene de deur links af en die andere die deur rechts op en dan sloten de dialogen naadloos aan!

Leve de Tante van Charlie!

Wout

Onlangs nog naar een klucht geweest in een hotel in eindhoven.. Faulty Towers.. Was ook erg leuk!

Welk decor past daar beter als een echt hotel?
Uiteraard waren er veeeeeeeeel deuren..

Als er binnenkort weer iets te doen is meld ik het.. Ik kom graag of nodig jullie graag uit!

Back