GEM Equinox 88 PRO

Status
Please reply by conversation.

dremmet

Nieuwkomer
Ik heb al een Equinox 61 en hoewel je het een onhandelbare exoot zou kunnen noemen met een "gebruiksaanwijzing", kan ik er inmiddels aardig mee uit de voeten.

Na mijn laatste optreden voel ik er toch iets minder voor om wéér m'n Hohner E7 en Rhodes Stage mee te zeulen. Tijd voor een 88 weighted keyboard. Kortom:

:eureka: IK ZOEK EEN EQUINOX 88 PRO !

Zijn er mensen die hun Equinox 88 PRO kwijt willen, ik geef je er € 600 voor (mits in goede staat). Prijs ontleend aan actuele ebay transactie, waar ik achter het net viste :stupid

Graag uw reacties!

Ter illustratie van de situatie hier een plaatje van mij achter m'n EQ61 met net aan de linkerkant zichtbaar de zijkant van mijn Hohner E7 clav.

Hopenlijk zijn er hier EQ pro users die toe zijn aan iets nieuws

Attachments

• synthforum.jpg
    synthforum.jpg
    40,4 KB · Bekeken: 69
oi, heb deze staan. Jammer genoeg is 1 toets wat kapot. 't is te zeggen, van een toets (d3) is de onderhouder gebroken waardoor deze niet mooi horizontaal op het klavier staat. hij moet opengedaan worden en die toets moet vanonder gelijmd worden;

je ziet maar.

mvg,

daniel

Brussel en/of Gent (welke is 't) is niet gelijk naast de deur t.o.v. Groningen natuurlijk. Dat kost gelijk weer zo veel tijd en benzine ;{

Als je het goed vindt, wacht ik nog even de evt. andere reakties af.

Ik zag op je website dat je de EQ88 zelf ook pas in april hebt gekocht? Niet zo veel mee gedaan denk ik? Doet 'ie het verder wel goed - buiten het toetsenbordprobleem? Staan er ook tracks op je site waarin je de EQ hebt gebruikt?

je doet maar :)

ik heb daarvan tijdelijk de piano gebruikt

maar nu ik een nieuwe geluidskaart heb en lage latency hebt, gebruik ik tegenwoordig alleen nog maar software voor klassieke instrumenten. Daarom is die wat overbodig.

Ik heb eigenlijk nooit als geluidsmodule gebruikt voor tracks, eerder als master klavier.

Status
Please reply by conversation.
Back