• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

GEM Equinox 88 (Generalmusic)

SigmundF

Nieuwkomer
Ik ga er na heel veel jaren speelplezier toch afscheid van nemen; mijn Equinox. Heb deze een paar jaar geleden gekocht. Hij ziet er nog behoorlijk goed uit. Batterij is nog goed fris, heb hem recent doorgemeten. Laatste OS ingeladen.

Er zit een SCSI interface op, dus je kunt er met een zip / jazz drive makkelijk samples mee inladen. Harde schijf 2 gig, staan ook een paar goede banks op met onder andere de Pro sounds. Daarmee haal je goede piano’s (acoustics en wurli/ rhodes) in huis. Er zit 8 Mb backed ram in, dus die samples blijven in het geheugen ook als je hem uitzet.

Vraagprijs is 350 euro, ophalen in Amersfoort, bezorgen met een uurtje reistijd is een mogelijkheid in overleg.

Attachments

• 94DD9D12-DBDB-4D3C-ACC2-170CAC4E516C.jpeg
    94DD9D12-DBDB-4D3C-ACC2-170CAC4E516C.jpeg
    77,8 KB · Bekeken: 262
Heb hem ook op marktplaats gezet. Prijs daar 250.
nieuwe prijs Synthforum: 200 voor ophalen in Amersfoort.

ruilen met een micro freak arturia is als nieuw

ruilen met een micro freak arturia is als nieuw

Dank voor het aanbod, maar ik wil liever geen nieuwe apparatuur.

Ik zak naar 180. Dat is de bodem, want voor minder dan dat geld laat ik hem dan liever staan.

ok jammer dan hou ik ook de mjne

Back