arp 2600

tuco

Nieuwkomer
1a_12_sb.JPG

http://cgi.ebay.nl/ARP-2600-Vintage...ryZ29552QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

ebay USA

Dit is zeker een vette synth al hoe wel ik de software versie heb.
Die ook erg lekker is als bijna zelfde geluiden zijn waarom dan nog hardware.
Maar ik denk dat het verchil wel degelijk wat uit maakt quwa feeling enzo en pc crashen en die dingen niet :D

Origineel geplaatst door Havelock
Dit is zeker een vette synth al hoe wel ik de software versie heb.
Die ook erg lekker is als bijna zelfde geluiden zijn waarom dan nog hardware.
Maar ik denk dat het verchil wel degelijk wat uit maakt quwa feeling enzo en pc crashen en die dingen niet :D

geloof me hij klinkt anders

dit is oplichterij, als je alleen maar cash kan betalen zonder garantie. je kan niet via paypall of creditcard betalen. dus je kan nooit achterhalen wie het is.
lees de waarschuwingen van ebay maar eens goed door, en wat ook niet klopt is dat hij talloze aps in de verkoop heeft allemaal closed biddings zodat hij waarschijnlijk nadat je hem hebt ge-emaild de deal buiten ebay om kan doen zodat ebay hem niet achterna komt.
als je em mailt kijk dan eens naar de headers en check dan of deze mail wel uit amerika komt.

u bent gewaarschuwd

minime is een bekende in de synthesizers wereld.. misschien wat aan de dure kant, maar wel een bekende. Ik zou er zo zaken mee doen, mocht ik geld hebben..

Origineel geplaatst door roboshifter
dit is oplichterij, als je alleen maar cash kan betalen zonder garantie. je kan niet via paypall of creditcard betalen. dus je kan nooit achterhalen wie het is.
lees de waarschuwingen van ebay maar eens goed door, en wat ook niet klopt is dat hij talloze aps in de verkoop heeft allemaal closed biddings zodat hij waarschijnlijk nadat je hem hebt ge-emaild de deal buiten ebay om kan doen zodat ebay hem niet achterna komt.
als je em mailt kijk dan eens naar de headers en check dan of deze mail wel uit amerika komt.

u bent gewaarschuwd

Sjonge jonge jonge jonge en nog is sjonge jonge zeg.
Heb je de feedback van deze persoon wel is gelezen?
Dit is 1 van de bekendste sellers van MINT vintage spul op ebay.

als ie zo bekend is waarom kun je dan niet met paypall betalen, en waarom is het een besloten bieding?

bekend of niet ik vertrouw het voor geen meter

-Omdat er veel klootzakken zijn die met paypal betalen en geen moer voor verschepen willen betalen en als het er na 4 weken niet is hun ged terug laten terugboeken.

-Omdat minime eerst wil weten of je wel serieus ben voordat je ga bieden anders heb je weer een idioot die bied en uit eindelijk niks laat horen met all het gezeuer van dien.

-Omdat je met paypal gewoon als ontvanger van geld nog is 4% aan paypal kan afdragen.

-Omdat paypal mischien wel gegevens bewaard van personen die paypal gebruiken.

Maar gewoon lekker argwaaan blijven houden.
Dit is 1 van de betere verkopers van klasse spul!
Ik kan me nog een andere herinneren phatsandsmall maar die is door paypal bankroet gegaan door punt 1 wat ik net aangaf.

u bent gewaarschuwd

In 9 van de 10 gevallen zou ik je gelijk geven, maar het gaat hier om minime123. Hij verhandelt al jaren vintage synths op eBay voor hoge prijzen en vage betalingsmethoden. Mocht een synth niet verkocht worden, dan zet hij 'm gewoon weer op eBay. Dat is zijn manier van werken. Daarvoor krijg je dan wel een compleet geteste en 100% werkende synth in prima staat voor terug. Ik heb ooit eens een Arp Odyssey die van minime123 kwam mogen bewonderen en die bak zag er gewoon als nieuw uit. Zelfs de sliders gleden alsof ze net uit de fabriek kwamen. :)

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik kan me nog een andere herinneren phatsandsmall maar die is door paypal bankroet gegaan door punt 1 wat ik net aangaf.
Serieus! Damn! Dat was inderdaad een goeie op het internet! grrrr.

Ja phats had een paar keer een system 100m verkocht aan mensen en die wouden niks betalen voor verschepen dus gewoon zo economisch mogelijk.
Vervolgens is de system 100m er nog niet na 4 weken (gek he???).
Dan laten ze doodleuk via de creditcard maatschappij het geld terugboeken en ben je als verkopen ineens een dikke 1000 euro kwijt.

nou ja het zal dan wel zo zijn, maar ik ken talloze voorbeelden van mensen die op deze manier zijn opgelicht waaronder ikzelf. (2 jaar geleden voor 1500 euro).
ik probeer jullie gewoon waar te schuwen voordat een van jullie 2000+ euro naar em toe stuurt.

als het echt zo'n goede verkoper is neem ik terug wat ik zei, maar ik blijf wel argwaan houden voor dit soort verkoop methodes.

u bent gewaarschuwd

Waar baseer je dit op????? Ik heb geregeld (mail) contact met Mini en het is beslist geen oplichter. :(

Roboshifter struikelt gewoon over de vage betalings en biedingsvoorwaarden.
ook zei hij net dat hij al eerder opgelicht is dus de paranoia kan ik begrijpen.

maar volhouden dat het een oplichter is na alle reacties vind ik wel onzin.

Misschien een beetje off topic hoor, en het heeft ook niets met argwaan of zo te maken, maar hoe komen mensen als die minime toch altijd aan zoveel mooie en relatief zeldzame spullen? Ik bedoel; je praat hier niet over een onuitputtelijke bron of zo.

Gaat het hier nu om verkoop uit de eigen (kennelijk grote) verzameling of hebben die mensen gewoon erg goede contacten en weten ze precies waar ze moeten zijn? En hoe is het eigenlijk gesteld met de "voorraad" vintage bakken in de VS, of is daar gewoon helemaal niets over te zeggen?

Just curious......:)

Back