crazy frog what the fuck, i say shoot the bastard!
Maar laten we wel wezen meneer loopt binnen! Dat geldt overigens ook deze discussie is volgens mij al eerder geweest over die gasten van de ski-hut en de daarbij behorende muziek.
Ik hoor steeds meer mensen zeggen dat er weinig vernieuwende shit uitkomt zeker op het gebied van hardstyle, het is de gevestigde orde die de dienst en dus ook de trend uitmaakt! What is hot and what is not!
Ik hoorde op mysteryland toch wel een aantal verschrikkelijke platen langskomen in een dj set met een sample van pink ik draaide mij eens om en iedereen slikte het behalve jawel ik en mijn "muziekvrienden", vervolgens of pink al niet ziek genoeg is in een hardstyle aftreksel kregen we ook nog bonni tyler met haar totally eclipse from the ... of hoe dat nummer ook mag heten vindt het sowieso la een kutnummer en al helemaal in een hardstyle versie de .... ging echt nergens over en of het nog niet erg genoeg was een deel van het grut ging lopen mee zingen :-((( aardig ziek.
maar goed samples is niks mis mee, is alleen hoe je het gebruikt. Dat men rap in hardcore gebruikt of disco in house of house in disco, tja mengen van stromen heet dat toch :-) of je er blij mee moet zijn geen id.
dat meneertje verwest erop los sampled en er lekker mee verdiend tja wat zal ik zeggen leuk voor hem toch. Dan gaat toch deze weer op: beter goed gejat dan slecht bedacht!
En zo blijft het altijd wel wat, gelukkig zijn er mensen die opzoek blijven naar het vernieuwende hoe extreem of uitgekotst dat nu ook gevonden mag worden.
Blijf niet bij 1 style ;-) ga niet in de o zo bekende hokjes denken! Misschien is het tijd dat de gevestigde orde van dj's vj's tmf mtv the box op de schop gaat :-)