KANE - Almerestrand

Bartology

Big member
Superconcert!! 32000 fans op het Almerestrand.
Voorprogramma in handen van Relax (HipHop-band uit Nederland). Niet geheel mijn smaak, maar maakte er wel een feestje van.

Wie is er nog meer geweest?

Ik hoop niemand, zodat die hypocriete rukker van een Dinand geen royalties, inkomsten van optredens en sponsorgelden meer krijgt.......

(Shit, ik bespeur frustratie.)

Origineel geplaatst door BlackEyed
Ik hoop niemand, zodat die hypocriete rukker van een Dinand geen royalties, inkomsten van optredens en sponsorgelden meer krijgt.......

(Shit, ik bespeur frustratie.)

Ik ook

was je ook vip? me zusje was een van de 600 (!!!!! is dat niet wat veel op nog vip te noemen) die met de speedboten gebracht werden en een feest achteraf hadden.... beetje overdreven, maar ik heb zelf een hekel aan die band. zal net als de mensen hierboven ook wel door dinand komen, met zijn zeikstem als ie praat....

Het is niet alleen z'n zeikstem, maar vooral: "Kane laat in een statement weten kritiek op de samenwerking 'tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend te vinden'. "Kane en Mascotte werken samen om Kane-fans de exclusieve mogelijkheid te bieden, kaarten te winnen voor de '3xBter Pre-Listening' van ons nieuwe album."
(Bron: 3voor12)".

En dat had niet met een andere sponsor gekund......

Trouwens, dat van die 600 VIPs is ook een mooi verhaal.....

Toen Herman Brood 50 jaar was, mocht ik als VIP bij z'n verjaardagspartijtje in Paradiso zijn. We stonden met z'n allen ongeduldig op de trappen van Paradiso te wachten, waarop 2 vreselijke patjepeeers al brullend vanaf het Leidscheplein aan kwamen gillen dat toch maar iedereen aan de kant moest gaan, want zij hadden toch maar even VIP-kaarten. Waarop alle wachtenden tegelijk hun pasjes omhoog staken en "wij ook" scandeerden.

Iedereen die een kaartje had was namelijk automatisch VIP........

het is onbegrijpelijk dat tegenwoordig de maatstaf voor succes is: hoe hard je in je broek kan schijten tijdens t zingen
t rockt niet, t funkt niet, t niet gewoon
gewoon met je jankbek je stem vervormen omdat ie anders ook al niet om aan te horen is..
daarom is die gast ook zo dun, door t continu schijten

ook ik bespeur een tikkie frustratie :) komt gewoon doordat op de zolderkamers door bv SF-ers veel betere shit gemaakt wordt dan door al die rukfaces waar je mee doodgegooit wordt

slap aftreksel van hiphop en een slap aftreksel van rock, jammer

Ik kan het me wel voorstellen. (Hoewel ik het persoonlijk een goed concert vond.)
De muziek zonder meer slecht noemen is naar mijn mening niet geheel terecht, lijkt me ook een kwestie van smaak.
Een punt is wel: er wordt een gigantische commerciele kermis van gemaakt. Er wordt veel reclame gemaakt, merchandise verkocht en alles kost gigantisch veel geld.

Origineel geplaatst door Bartology
Een punt is wel: er wordt een gigantische commerciele kermis van gemaakt. Er wordt veel reclame gemaakt, merchandise verkocht en alles kost gigantisch veel geld.

Eigenlijk is dat maar goed ook, anders is het straks helemaal afgelopen met gitaarbands, beetje bands zijn al nauwelijks te vinden, best jammer, maar die tijd lijkt ook wel beetje voorbij te zijn, gezien oa de bezoekersaantallen op PinkPop.

Ik vind zelf nog steeds dat gitaarbands de tent beter op zijn kop weten te zetten dan electronisch georienteerde artiesten.

Nou hou ik ook niet zo van Kane, maar toch ben 'k blij met ze ! :D

dan mag kane in de fik en gaan we gewoon met soulwax door lijkt me

"Beetje bands zijn nauwelijks te vinden."

Die begrijp ik niet. Er zijn genoeg fantastische gitaarbands te vinden: Audioslave, Rammstein, A Perfect Circle, Soulwax, Muse, Placebo......... en ga zo maar door.

Die vervormen hun stem niet, hebben geen sigarettenmerk nodig om meer inkomsten te krijgen (was de kans op borstkanker ook niet groter door nicotine, hypocriete klootzak), staan niet in Almere (of all places)......

Kan de muziek die ze maken niet bijzonder waarderen. Zelfs op technisch nivo valt het me wel wat tegen. En ze zijn netjes aangelijnt bij de platenmij.

En ook al heeft de zanger wat bekende ego trekjes wat wel meer zangers hebben, erge verwensingen of andere zaken dien aard wens ik hem toch niet toe. Het is ook maar iemand die een paar centen probeert te verdienen met werken.

Back