Gezocht: LEGE DX-200

Status
Please reply by conversation.

Tom 32

Gepokt en gemazeld
Als ik de verhalen geloven mag zijn er veel mensen die ooit een Yamaha DX-200 hebben aangeschaft voor het plugin bord.
Ik zoek dus een lege DX-200, dus zonder dat plugin bord. Verder moet hij technisch in perfecte staat zijn en optisch in redelijk tot goede staat.
Ik dacht zelf zo aan een prijs van rond de € 50,--.

groet

Tom

Tom, ik kan je niet meteen helpen,

maar ik vroeg me af of dat nog vaak gebeurt eigenlijk, en wat men dan doet met de "lege" dx200.
Voorts vroeg ik me ook af of er dan een onderscheid is met een lege an200, want die plundert men
ook vaak voor het plugin board om bvb in de CS6x te proppen dacht ik...

eigenlijk zou ik er ook wel zoeentje willen denk ik... :)

Zo op het oog heeft de AN-200 een paar LEDjes meer. In de CC# lijst zie ik echter ook een paar kleine verschillen, dus een aantal knoppen zal niet geheel dezelfde informatie verzenden.

groet

Tom

...Dus met een lege AN200 moet het ook lukken, of hou je enkel van die groene thouch aan de dx200? :D

Ik ga toch bij voorkeur voor de DX-200. Voornamelijk vanwege die knoppen impementatie.
Mocht ik over een tijdje nu zo wanhopig zijn, dan denk ik er misschien nog over na ;)

groet

Tom

en omdat het bijna weekend is gooi ik er gewoon even een schopje tegenaan.

SCHOP!

je zou toch denken dat er massa's en massa's lege dx200 en an200 doosjes her en der moeten liggen stof te happen he?

Daar was ik ook wel enigszins van uit gegaan....
Blijkbaar erg naief van mij :D

mja, en van mij dus ook.
Nu, in het verleden passeerde er wel eens eentje hier en daar... ook niet zo veel...

of mensen houden dat bij om dan later die pluginboard weer in te proppen zeker?

Scoor een dx200 en verpats het board. Ik denk dat je dan sneller en goedkoper uit bent.

Ik heb gisteren een AN200 en een DX200 geopend voor een collega ... om de PLG-kaarten eruit te halen.

Hij gaat de modules niet bewaren en deze gaan dus weer in de verkoop.

Ik informeer alvast eens wat hij ervoor wil ontvangen en open dan wel een nieuw draadje in het Marktplaats forum.

maar de darkstar heeft toch geen stepseq?
ik vond juist de geluiden uit de an200 leuk maar heb hem weggedaan vanwege de sequencer!
zou ik idd eerder een electribe nemen. die an200 kan maar 16 steps sequencen, de electribe geloof ik 4 X 16 en dat over twee parts.

Status
Please reply by conversation.
Back